مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی پیگیری جدی طرح های انتقال آب خارج از حوزه را در کنار طرح سازگاری با کم آبی مهم برشمرد.  
کد خبر: ۷۶۷۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹ 30 July 2019

به گزارش تابناک رضوی، محمدعلایی با بیان این مطلب خاطر نشان کرد: تمام توان خود را در جهت پیشبرد هم زمان این طرح ها با کمک همکاران شرکت به کار خواهیم بست.    

وی با اشاره به طرح سازگاری با کم آبی اظهار کرد: با توجه به کار کارشناسی نزدیک به سه سال برای این طرح که تمامی ذینفعان، دستگاه های اجرایی مرتبط با مدیریت آب، تشک های کشاورزی، نخبگان و دانشگاهیان برای تهیه این سند حضور داشتند تاکید کرد: اجرای این سند برای حیات آینده استان بسیار موثر و با اهمیت است؛ لذا تمامی دستگاه های دولتی و بخش غیر دولتی موظف به اجرای آن هستند.

 وی با اشاره به پیشرفت های خوب شرکت در همه بخش ها، دستیابی به یک شرکت تمام الکترونیک را از اهداف شرکت برشمرد و گفت: برای خدمت بهتر و سریع تر نیاز به ارائه تمام خدمات به صورت الکترونیک است تا مراجعه ارباب رجوع حذف شود و در کمترین زمان بتوانیم ارائه خدمت به متقاضیان داشته باشیم.

علایی از محاسن اصلی این کار را شفافیت عملکرد  و جلوگیری از بروز تخلف در شرکت برشمرد.

در ادامه جلسه مراحل پیاده سازی پروژه تمام الکترونیکی کردن شرکت توسط همکاران معاونت برنامه ریزی تشریح و نظرات اعضای شورا در این بخش جمع بندی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار