سید ابراهیم علوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست آّب و فاضلاب روستایی استان منصوب شد.
کد خبر: ۷۶۷۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۴ 30 July 2019

به گزارش تابناک رضوی به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، مراسم تودیع و معارفه سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی با حضور معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و جمعی از مدیران آبفای شهری و روستایی برگزار شد.

 

در این جلسه سید ابراهیم علوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست آبفار خراسان رضوی معرفی و از زحمات محمد سهرابی سرپرست سابق این شرکت قدردانی به‌عمل آمد.

 

در این مراسم محمد سهرابی سرپرست سابق شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی گزارشی از عملکرد مجموعه آبفار ارائه داد و گفت: در حال حاضر افزون بر یک میلیون و 720 هزار نفر در قالب بیش از 602 هزار مشترک در 2 هزار و 491 روستای خراسان رضوی که حدود 92 درصد جمعیت روستایی استان را شامل می‌شود، از خدمات این شرکت بهره‌مند هستند.

 

در ادامه معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به یکپارچه‌سازی شرکت‌های آبفای شهری و روستایی گفت: اهدافی که وزرات نیرو از ادغام این دو مجموعه پیگیری می‌کند، این است که بتوان با یک سیاست واحد، تامین و توزیع آب شرب و بهداشت شهرها و روستاهای استان انجام شود، همچنین در حوزه بهره‌برداری و تأمین آب، هزینه‌ها کاهش یابد و با تسریع در انجام امور و افزایش کیفیت خدمات، حداکثر رضایتمندی مردم به‌ویژه روستاییان فراهم شود.

 

مسعود خشایی افزود: بی‌شک با توجه به‌ظرفیتی که در شرکت‌ آبفای شهری وجود دارد و ایجاد یک مدیریت واحد، بهتر و بیشتر می‌توان بر مشکلات فائق آمد.

 

وی ادامه داد: اما در آینده شرکت آبفای شهری و روستایی نداریم و در مجموع تحت عنوان یک سیستم و شرکت آبفای استان این مجموعه به فعالیت خود ادامه می‌دهد که متولی تامین و توزیع آب شرب و بهداشتی شهر و روستا در استان خراسان رضوی است.

 

سرپرست جدید آبفار خراسان رضوی نیز در این مراسم از نیروی انسانی به‌عنوان یک سرمایه ارزشمند برای استمرار خدمت‌رسانی به‌مشترکین و تدوین طرح‌ها و برنامه‌های جدید نام برد.

 

سید ابراهیم علوی ابراز امیدواری کرد که با یکپارچه‌سازی شرکت‌های آبفای شهری و روستایی زمینه توسعه و ارتقاء سطح همکاری‌های مشترک و ایجاد هم‌افزایی در پیشبرد فعالیت‌های مورد هدف محقق شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار