ایوب الهی در گفتگو با تابناک:
مدیر اجرایی هیات رزمندگان اسلام شهرستان گیلانغرب از برگزاری ۱۰ کاروان شادی جشن غدیر خم در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۶۷۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱ 01 August 2019

ایوب الهی در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت: همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیر، کاروان شادی غدیر به همت این هیات برگزار خواهد شد.

وی افزود: هدف از برگزاری کاروان‌های شادی تبیین خطبه غدیر و انتقال پیام آن به اقشار مردم بالاخص نسل جوان و کودکان به صورت روایتگری و شعر خوانی، ترویج شادی در روز عید بزرگ اسلام و نقاشی کودکان و هدیه دادن به آنها، توزیع طعام در دهستان‌ها و مناطق محروم و پذیرایی شربت و شیرینی در همه مناطقی که کاروان شادی به اجرای برنامه می‌پردازد خواهد بود.

الهی بیان کرد: از عموم مردم، خیرین، مبلغین، شعرا و مداحان نوجوان دعوت می‌کنیم جهت کمک به این پویش مردمی و خودجوش به هر نحوی که می‌توانند تلاش کنند.

ایشان در ادامه تصریح کرد: تمام خیرین و نیک اندیشان عزیز در شهرستان برای کمک و مشارکت در این آیین می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به نشانی کانون فرهنگی بسیج واقع در جنب حسینیه حضرت زینب (س) تحویل نمایند.

مدیر اجرایی هیات رزمندگان گیلانغرب در پایان افزود: در نظر است پخت ۲۰۰۰ پرس غذای گرم در مناطق محروم شهرستان انجام گیرد که با مشارکت خیرین و مردم عزیز گیلانغرب می‌تواند آمار فوق افزایش پیدا کرده و سطح خدمات در مناطق محروم بیشتر شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار