جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران مشهدی طی مراسمی با امضای پیمان نامه خیرخواهانه توافق کردند تا قلم هایشان را برای مرهم گذاشتن و همدم شدن با جامعه معلولان ذهنی بکار گیرند.
کد خبر: ۷۶۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۵ 15 August 2015
در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت مقام خبرنگار در محل موسسه نگهداری معلولان ذهنی «همدم فتح المبین» مشهد با حضور نمایندگان اصحاب رسانه برگزار شد خبرنگاران و اصحاب رسانه توافق کردند تا با قلم هایشان همدم و همراه این قشر از جامعه شوند.

در این ویژه برنامه که با بازدید از قسمت های مختلف موسسه نگهداری از دختران دارای معلولیت های ذهنی و جسمی همدم همراه بود اصحاب رسانه خراسان رضوی با امضای پیمان نامه «خیر و خبر» برای تداوم حضور و همکاری با موسسه همدم و مشارکت مستمر در نگارش خبر های خیرخواهانه آمادگی خود را اعلام کردند.

خیرنگاری

مدیرعامل موسسه همدم فتح المبین مشهد در مراسمی که به مناسبت پاسداشت روز خبرنگار در تالار همایش های موسسه توانمندسازی و حمایت از معلولان و افراد بی سرپرست برگزار شد با گرامیداشت مقام خبرنگاری گفت: اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران می توانند با بیان مشکلات پیش روی نیازمندان خیر نگاری کنند.

زهرا حجت خبرنگاران را اصلی ترین پل ارتباطی میان افراد نیازمند و مردم و مسئولان توصیف کرد و افزود: مطلع شدن مسئولان و مردم از دردهای اهالی موسسه همدم و استعدادهای آنان تنها با حضور و وجود اصحاب قلم و رسانه ممکن است.

وی از اصحاب رسانه خواست تا با نگاشتن امور خیرخواهانه پیام رسان آلام نیازمندان به مسئولان باشند.

قلم های امداد رسان

در این مراسم همچنین عضو شورای اسلامی شهر مشهد با ابراز خرسندی از حضور در مرکز نگهداری دختران کم توان ذهنی موسسه همدم از این مکان به عنوان بهترین نقطه روی زمین یاد کرد و گفت: موسسه همدم به برکت حضور فرشتگان معصوم زمینی، از بهترین مکان های روی زمین است.

سید جلال فیاضی افزود: گام برداشتن در مسیر امداد رسانی به نیازمندان با قلم نیز میسر است و اصحاب رسانه خراسان رضوی می توانند نقش بسزایی در مرحم گذاشتن بر آلام این قشر از جامعه داشته باشند.

در این مراسم همچنین جمعی از خبرنگاران با بازدید از بخش های متنوع این موسسه از جمله کارگاه های آموزشی و هنری و مرکز روزانه آموزش توانبخشی معلولان ذهنی شهید شاهید به زنجیره عشق پیوسته و  با امضای پیمان نامه خیر و خبر برای تداوم حضور و همکاری با موسسه همدم آادگی خود را اعلام کردند.

موسسه همدم فتح المبین یکی از مراکز نگهداری دختران دارای معلولیت ذهنی است که با کمک خیران از تعداد ۴۰۰ دختر دارای معلولیت به صورت شبانه روزی مراقبت و سرپرستی می کند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار