تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی روز خبرنگار را به تمامی فعالان این عرصه تبریک گفت.
کد خبر: ۷۶۹۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸ 07 August 2019

به گزارش تابناک رضوی، حجت‌الاسلام  احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر و رسانه تبریک گفت.

 

متن این پیام به شرح زیر است:

 

باسمه تعالی

 

خبرنگار آن هنگام که برای اعتلای فرهنگ، هنر، معارف دینی و آگاهی بخشی آحاد جامعه قدم بر می دارد پای در عرصه ای مقدس و بی انتها می گذارد که ثمره تلاش او برای جامعه دانایی و آگاهی است.

 

شهدای خبرنگار چون صارمی و آوینی تنها نمونه ای از خبرنگاران متعهدی هستند که برای تحقق اهداف متعالی خود، از جان گذشتند.

 

بی گمان راه شهدای عرصه خبر هنوز ادامه دارد و اینک در آغازین روزهای «گام دوم انقلاب» این قلم، صدا و تصویر خبرنگار است که باید چشم انداز، آتیه و آینده «انقلاب به کمال رسیده» ایران اسلامی را برای نسلی که شاهد انقلاب و دفاع مقدس نبودند به تصویر کشیده و حرکت پرشتاب انقلاب اسلامی ملت ایران در مسیر حصول قله های افتخار را به نمایش بگذارد.

 

از دیگر سوی در دنیایی که امپریالیسم رسانه ای سعی در التقاط حق و باطل و به تصویر کشیدن ناصواب حقایق در راستای نیل به اهداف خود دارد، اهمیت حضور پررنگ خبرنگاران در ارتقای بصیرت جوامع و غبار زدایی از حقیقت، مجاهدتی به اهمیت حضور در عرصه و میدان جنگ است.

 

شفاف سازی سره از ناسره و بیان حقایق در دنیای خاکستری رسانه ای امروز تنها دریچه امید و روزنه روشنایی است که انسان جویای حقیقت و طالب آزادگی را به سر منزل مقصود رهنمون می سازد.

 

در این عرصه خبرنگارانی که در جوار امام مهربانی ها قلم فرسایی می کنند و دل در گرو انوار تابناک ثامن الحجج(ع) بسته اند، در مسیری روشنتر گام نهاده اند. زیرا قدم در راهی گذاشته اند که ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) برای نشر معارف دین و بیان حقایق شریعت محمدی آغاز کردند.

 

اطلاع رسانی حقیقت زندگی بشر در فضای غبارآلودی که توسط صاحبان قدرت و ثروت شکل گرفته وجه مشترک دوره حیات تابناک امام رضا(ع) و زمانه ماست و حضرتش در دوره ای که مامون عباسی سعی در به تصویر کشیدن اسلامی خودساخته داشت، یک تنه پایگاه خبر رسانی حقیقت اسلام ناب محمدی بودند و علاوه بر جغرافیای سرزمین اسلام، مرزهای بین المللی و بین الادیانی را نیز در نوردیدند و گوهر معرفت دین را بر همگان روشن ساختند.

 

خبرنگاران عزیز! خواهران و برادران!

 

برای شما که با بهره مندی از ابزارهای رسانه ای نوین تلاش خود را به نشر معارف رضوی و پیگیری مسائل و مشکلات مجاوران و زائران در راستای تسهیل زیارت حضرت ثامن الحجج(ع) معطوف ساخته اید، از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون را مسألت می نمایم.

 

احمد مروی

تولیت آستان قدس رضوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار