فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از هلاکت یک قاچاقچی و کشف 35 کیلوگرم مواد افیونی توسط مرزداران هنگ مرزی تایباد خبر داد.
کد خبر: ۷۷۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲ 15 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرتیپ دوم پاسدار "محمد کاظم تقوی" فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در تشریح این خبر اظهار کرد:در پی اخبار واصله به هنگ مرزی تایباد،مبنی بر ورود مواد مخدر توسط قاچاقچیان مسلح از حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد، بلافاصله موضوع در دستور کار عملیاتی مرزبانان این هنگ قرار گرفت.

وی افزود: مرزداران با اشرافیت اطلاعاتی در مبادی ورودی احتمالی قاچاقچیان کمین نموده و با سوداگران مرگ درگیر شدند، كه در این درگیری مرزداران یک قاچاقچی مواد مخدر را به هلاکت رساندند و مابقی قاچاقچیان که تاب مقابله با مرزداران این فرماندهی را نداشتند، با استفاده از عوارض طبیعی زمین و تاریکی شب به آنسوی مرز متواری شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد:مرزداران هنگ مرزی تایباد هنگام پاکسازی محل درگیری،موفق شدند 35 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش را کشف کنند.

سردار "تقوی" در پایان خاطر نشان كرد: مرزهای استان خراسان رضوی برای هرگونه فعالیت قاچاقچیان ناامن می باشد و مرزداران این فرماندهی با تلاش های شبانه روزی خود، بشدت با قاچاقچیان برخورد می نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار