معاون صدا و سیمای خراسان رضوی خبر داد:
معاون سیمای صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: مستند غریبه‌ای در خانه در ارتباط با بازی‌های رایانه‌ای و اهداف دشمن از ساخت و توزیع آن تولید و به زودی پخش می‌شود.
کد خبر: ۷۷۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸ 15 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی علیرضا آئینه‌دار در گفت‌وگو با فارس در ارتباط با مستند «غریبه‌ای در خانه» اظهار کرد: دشمن تمام سعی و تلاش خود را انجام می‌دهد تا بتواند از طرق مختلف که یکی از آنها تولید بازی‌های رایانه‌ای است، در اعتقادات مردم رخنه کرده و با سست کردن آنها به اهداف خود برسد و بر همین اساس مستند غریبه‌ای در خانه کاری از گروه تاریخ، سیاست و فرهنگ صدا و سیمای خراسان رضوی تهیه شده است.

وی افزود: این مستند با موضوع بررسی اهداف تولید و توزیع بازی‌های رایانه‌ای در کشور تولید و به‌زودی از شبکه استانی خراسان رضوی پخش می‌شود.

معاون سیمای صدا و سیمای خراسان رضوی بیان کرد: این مستند به تهیه‌کنندگی سید شجاع مرتضوی و تدوین سیامک سالاری به مدت 20 دقیقه با مضامینی همچون سیر تولید و توزیع بازی‌های رایانه‌ای تهیه شده است.

آئینه‌دار تصریح کرد: در این مستند اهداف پشت پرده و سیاست دشمنان انقلاب در طراحی بازی‌های متنوع برای کودکان، نوجوانان و جوانان کشورمان مورد توجه قرار گرفته است.

معاون سیمای صدا و سیمای خراسان رضوی تاکید کرد: روزانه تعداد زیادی از بازی‌های رایانه‌ای ساخت خارج به کشور ما وارد می‌شود و یا از طریق نرم افزارهای رایانه‌ای قابل دسترس و استفاده است و آسیبی که بازی‌های رایانه‌ای می‌تواند بر نسل کودک، نوجوان و جوان داشته باشد نمونه‌ای از تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار