مسئول برگزاری اجلاس‌ ملی و بین‌المللی میزبانی ایرانی اسلامی:
مسئول برگزاری اجلاس‌ ملی و بین‌المللی میزبانی ایرانی اسلامی گفت: در اجلاس‌های ملی و بین‌المللی میزبانی ایرانی اسلامی با همکاری رسانه‌ها فرهنگ ناب مهمان‌نوازی ایرانیان را که در دنیا سرآمد بوده و هست به‌خوبی به جهانیان معرفی خواهیم کرد.
کد خبر: ۷۷۲۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰ 15 August 2019

به گزارش تابناک رضوی، سیداحسان علوی در محفل باشکوه تقدیر از رسانه‌ها و خبرنگاران، اظهار داشت: رسانه‌ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی باید مسئولیت‌های اجتماعی خود را به نحو مطلوب انجام دهند و نقش بی‌بدیل خبرنگاران در توسعه همه‌جانبه جامعه انکار ناپذیر است.

وی افزود: توسعه فرهنگی منجر به خودباوری جامعه می‌شود و این مسئله خود در شکل‌گیری و هویت فرهنگی جامعه نقش مهمی را ایفا می‌کند و در اجلاس‌های ملی و بین‌المللی میزبانی ایرانی اسلامی نیز با همکاری رسانه‌ها فرهنگ ناب مهمان‌نوازی ایرانیان را که در دنیا سرآمد بوده و هست به‌خوبی به جهانیان معرفی خواهیم کرد.

مسئول برگزاری اجلاس‌ ملی و بین‌المللی میزبانی ایرانی اسلامی با بیان اینکه خبرنگاران سربازان عرصه اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی هستند که جامعه را با حقایق و واقعیت‌های موجود آشنا می‌کنند، خاطرنشان کرد: انعکاس و بازتاب حقایق و واقعیت‌ها در جامعه مرهون تلاش‌های بی‌وقفه اصحاب رسانه است و بی‌شک حمایت و پشتیبانی از خبرنگاران در راستای ارتقای جایگاه آنان و تعامل همه قشرهای مختلف از قبیل ارگان‌ها، دستگاه‌ها و نهادها برای بازتاب حقایق به مردم و مخاطبان، وظیفه‌ایست که باید همواره مدنظر قرار گیرد.

علوی گفت: اجلاس‌های ملی و بین‌المللی میزبانی ایرانی اسلامی از سال ۹۵ آغاز شده و به‌طور متوسط سالانه دو اجلاس در مشهد با حضور مقامات و مسئولان ارشد کشوری، استانی و شهری در این شهر برگزار شده است؛ ۵ اجلاس برگزار شده از ابتدا تاکنون با موضوعات مدیریت دانش، سینما و خانواده، صنعت گردشگری، افزایش میزان جذب و ماندگاری زائران و گردشگران و ترویج فرهنگ میزبانی امام رضایی برگزار شده است و در اجلاس ششم هم که در نیمه دوم سال ۹۸ برگزار می‌شود به نقش و تاثیرپذیری زنان شاخص و کارآفرین در جامعه خواهیم پرداخت.

*بیش از ۵۰۰ اشتغال پایدار به‌همت باشگاه مدیران برتر  ایجاد شده است

همچنین سعید سوداگری، مسئول باشگاه مدیران برتر، گفت: رشد آگاهی و اطلاع‌رسانی سریع و دقیق در جامعه را مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر اصحاب رسانه می‌دانیم و همواره قدردان خبرنگاران هستیم و از بی‌مهری‌ها و اهانت‌هایی هم که به جامعه رسانه‌ای می‌شود گلایه‌مند هستیم و از مسئولان می‌خواهیم که به‌طور جد گامی بلند و موثر در مسیر حل مشکلات خبرنگاران بردارند.

وی ضمن اشاره به فعالیت‌های باشگاه مدیران برتر، افزود: این باشگاه از تمامی افراد خلاق و توامندی که می‌توانند در جامعه تاثیرگذار باشند، اما به جهت عدم حمایت‌های مالی نتوانسته‌اند اهداف خود را دنبال کنند حمایت‌ویژه می‌کنند.

مسئول باشگاه مدیران برتر با اشاره به تاکید ویژه مقام معظم رهبری در سال رونق تولید بر اقتصاد پایدار مبتنی بر تولید و کارآفرینی بدون اتکای به نفت، بیان کرد: این مهم به‌طور جد در دستور کار مسئولان باشگاه مدیران برتر قرار گرفته است و تاکنون برای بیش از ۵۰۰ نفر از شرکت‌کنندگان در دوره‌های آموزشی این باشگاه اشتغال پایدار ایجاد شده است و این نوع اشتغال زمانی تحقق می‌یابد و تقویت می‌شد که استانداردهای گویش، پویش و برندیدنگ در آن فرد و مجموعه باشد.

سوداگری خاطرنشان کرد: این محفل که در ایام سالروز شهادت شهید محمود صارمی برپا شده فرصتی است تا از تلاش‌های خبرنگارانی که همکاری مستمری در طول سال با برگزارکنندگان اجلاس ملی و بین‌المللی ایرانی اسلامی در جهت پوشش اخبار این رویداد داشتند تقدیر به‌عمل آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار