فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: در دو عملیات پلیس در شهرستان شازند، مقدار ۴۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق کشف و دو نفر دستگیر شدند
کد خبر: ۷۷۵۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲ 27 August 2019

کشف 450 میلیون ریال کالای قاچاق در عملیات پلیس شازند

حسن مفخمی شهرستانی اظهار کرد:‌در تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، روز گذشته تیمی از ماموران انتظامی شهرستان شازند، یک دستگاه خودروی اتوبوس مسافربری حامل کالای قاچاق را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۳۵۰ میلیون ریال پارچه پولکی قاچاق کشف و یکی از مسافران اتوبوس در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی به دیگر عملیات پلیس شهرستان در توقیف یک دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق اشاره داشت و گفت: در این عملیات یک دستگاه خودروی سواری حامل یک هزار و ۷۴۰ عدد لوازم منزل به ارزش تقریبی ۱۰۰ میلیون ریال توقیف و راننده خودرو دستگیر شد.

مفخمی شهرستانی اضافه کرد: هر دو متهم دستگیر شده در این عملیات‌ها با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

توقیف ۳ دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق در ساوه

وی همچنین بیان کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان ساوه در تحقیقاتی از نگهداری ۳ دستگاه موتورسیکلت قاچاق در منزل فردی در یکی از محله‌های این شهرستان مطلع شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: پس از تکمیل تحقیقات پلیس و هماهنگی با دستگاه قضائی، در بازرسی از منزل این فرد، تعداد ۳ دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش تقریبی ۷۰۰ میلیون ریال کشف و توقیف شد.

مفخمی شهرستانی با اشاره به معرفی مالک موتورسیکلت‌های قاچاق کشف شده به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی افزود: پلیس همواره طرح‌های مختلف عملیاتی توقیف موتورسیکلت‌های غیر مجاز، متخلف و مزاحم در سطح جامعه را در دستور کار خود قرار داده و همانند گذشته از تمام ظرفیت‌های موجود، برای ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان بهره خواهد برد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار