مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با اشاره به آغاز دهه کرامت از 25 مرداد ماه این ایام را فرصت مناسبی برای ترویج الگوهای رفتاری و اخلاقی معصومین (ع) دانست.
کد خبر: ۷۷۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰ 16 August 2015
به گزارش روز یکشنبه ایرنا نادر سقا در نشست خبری به تشریح برنامه های ستاد گرامی داشت دهه کرامت استان اردبیل پرداخت و گفت: فاصله گرفتن از الگوهای رفتاری و اخلاقی معصومین (ع) انحرافات اخلاقی را تشدید می کند و دهه کرامت فرصت مغتنمی برای ترویج آموزه های اخلاقی و رفتاری اولیای الهی است.
وی افزود:در این ارتباط و به منظور تحکیم اخلاق حسنه در جامعه از ائمه جمعه و جماعات استان خواسته شده در اجتماع نمازگزاران در بین الصلاتین به تبیین رفتارهای اخلاقی و تاثیرگذار امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) اقدام پرداخته شود.
وی از فعالیت 6200 عضو در 435 کانون فرهنگی هنری مساجد استان خبر داد و اظهار کرد: این اعضا در غنای آیین های دهه کرامت ایفای نقش خواهند کرد.
این مسوول نقش کانون های مساجد را در جذب جوانان جویای معرفت مهم دانست و از دایر بودن 135 کتابخانه با 2 الی پنج هزار جلد کتب در موضوعات مختلف در کانون های مساجد استان خبر داد.
سقا همچنین 9خانه دیجیتال، 8 کانون فرهنگی دانشگاهی و 65 هسته پژوهشی را از دیگر ظرفیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در جهت اشاعه شعائر دینی و مذهبی برشمرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار