مدیرعامل موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس:
مدیرعامل موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی، از رونمایی انیمیشنی به نام سلام در دهه‌ کرامت خبر داد.
کد خبر: ۷۷۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۵ 16 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از ستاد خبری جشن‌های میلاد رضوی، علی ثابت‌نیا درباره موضوع انیمیشن «سلام» اظهار داشت: این اثری هنری با نگاهی ساده به ارادت، احترام و توجه مردم مشهد به حضرت رضا(ع) در گذر زمان اشاره می‌کند.

وی گفت: این اثر، براساس طرحی از علی ثابت‌نیا ساخته شده است. کارگردان آن عباس عباسی‌وزین است و نهاوندی کار موسیقی‌اش را بر عهده دارد.

ثابت نیا تاکید کرد: انیمیشن "پسنده" نیز اثر دیگری است که در روزهای دهه‌ مبارک کرامت، شاهد رونمایی آن خواهیم بود.

وی با اشاره به این موضوع بیان کرد: این انیمیشن با تکنیک پینت سه بعدی به مدت 30 دقیقه در دست تولید است و به حضور امام رضا(ع) در نیشابور و وقایعی که به دنبال حضور ایشان در این شهر رخ می‌دهد، اشاره دارد.

مدیرعامل موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی یادآور شد: رونمایی از انیمیشن‌های در مسیر باران، سلام و پسنده و آثار هنری دیگری در قالب نماهنگ، در دستور کار برنامه‌های موسسه‌ آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی است که در مراسم مختلف دهه‌ کرامت انجام می‌گیرد.

محصولات صوتی و تصویری حرم رضوی را از «وب‌کیوسک‌ها» دریافت کنید

جواد هاشمی اظهار داشت: گستردگی محصولات چندرسانه‌ای تولید شده در حرم مطهر رضوی سبب شده تا برای انتقال و ارسال اطلاعات علاوه بر سامانه ارسال بلوتوث از روش‌های دیگری همچون «وب کیوسک‌ها» استفاده شود و محصولات چندرسانه‌ای این سازمان را در اختیار زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 20 دستگاه وب کیوسک‌ در اماکن مختلف حرم مطهر رضوی در حال ارائه خدمات به زائران هستند، افزود: این سامانه امکان ایجاد ارتباط دوسویه زائران حضرت رضا(ع) با خادمان فرهنگی را میسر خواهد ساخت و با بررسی بازخوردهای فعالیت‌های آستان قدس رضوی در بهبود و ارتقای این اقدامات تأثیر به سزایی خواهد داشت.

هاشمی افزود: از جمله اهداف این کیوسک‌ها دسترسی آسان و به روز زائران به اطلاعات و برنامه‌های فرهنگی-مذهبی حرم مطهر رضوی است که از طریق آن برنامه‌های فرهنگی مذهبی حرم، فایل‌های صوتی و تصویری، نقشه حرم مطهر با امکان مسیریابی، عکس، سخنرانی و کلیپ را در اماکن سرپوشیده، رواق‌ها و صحن‌های حرم مطهر رضوی را پوشش می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار