مدیر موقوفات آستان قدس رضوی:
مدیر موقوفات آستان قدس رضوی گفت: ۳۰۰ هزار نفر تحت پوشش برنامه‌های فرهنگی دهه کرامت قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۷۷۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۷ 16 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، غلامرضا پرنده اظهار داشت: نشر معارف دینی، ترویج سنت و سیره‌ رضوی، اشاعه اسلام ناب محمدی و آموزه‌ها و معارف گوهربار ائمه اطهار(ع) از جمله اهداف برگزاری این مراسم به شمار می‌آید.

پرنده به چگونگی برگزاری این برنامه‌ها اشاره و عنوان کرد: جنگ‌های کودکانه با نام «امام مهربانی‌ها» در 50 نقطه و نیز مراسمی با نام «در شعاع خورشید» در 200 نقطه از موقوفات آستان قدس رضوی در شهرها و روستاهای کشور برپا می‌شود.

وی بیان کرد: با برگزاری این جشن‌ها که به برکت پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران انجام می شود، زمینه‌ای فراهم می‌شود تا افرادی که هر چند به لحاظ بعد مسافت از مشهد مقدس دور هستند، بتوانند از برکات و معنویات این امام رئوف بهره‌مند شوند و از راه دور ارتباط قلبی و معنوی با امام مهربانی‌ها برقرار کنند.

پرنده تصریح کرد: برای برگزاری برنامه «امام مهربانی‌ها» کادر مجرب و توانمندی از سوی معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی اعزام می‌شوند و مراسم «در شعاع خورشید» نیز میزبان مبلغان و ذاکران اهل‌بیت(ع) از سطح شهر مشهد خواهد بود.

وی ادامه داد: تلاوت کلام‌الله مجید، سرود، شعرخوانی، سخنرانی اساتید حوزه و دانشگاه، مداحی و توزیع محصولات فرهنگی از جمله برنامه های این مراسم خواهد بود.

مدیر موقوفات آستان قدس رضوی اظهار داشت: بسیاری از شهرستان‌ها و روستاهای موجود در ایران دارای رقبات موقوفه آستان قدس رضوی هستند که با برپایی جشن‌های دهه کرامت رضوی در این مکان‌ها، بسیاری از چهره‌های محلی و شخصیت‌های فرهنگی، اجتماعی در آن حضور می‌یابند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار