کد خبر: ۷۸۲۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸ 24 September 2019

به گزارش تابناک کرمان، در جلسه علنی شورای شهر کرمان عضو گیری برای مرکز پژوهشها انجام شد و بر طبق ضوابط این مرکز در خصوص شهرهای 200هزار نفر به بالا و بر طبق روش هیئت امنایی پس از داوطلب شدن اعضای شورای شهر و رای گیری در صحن علنی شورا آقایان : حسن زاده ، چناریان و خدادادی برای مرکز پژوهشهای شورا انتخاب شدند.

رأی گیری‌های شورای شهر کرمان را سیاسی نکنید!

رای گیری های شورای شهر کرمان را سیاسی نکنید

دکتر منصور ایرانمنش در انتقاد به رای گیری های سیاسی در شورای شهر کرمان گفت : اگر قرار است از قبل نفرات مشخص شده باشند و در صحن علنی شورا با رای های از پیش تعیین شده روبه رو باشیم دیگر کار شورایی و مشارکت معنا پیدا نمیکند و در مباحث شورای شهر نباید سیاسی کاری داشته باشیم .
وی گفت : متاسفانه در انتخاب هیئت رئیسه شورای شهر هم شاهد سیاسی کاری بودیم که به اعضای همسو با اصولگرایان با توجه به سابقه ،تخصص شهری و تجربه کار در شورا بهائی داده نشد .
شایان ذکر است دکتر منصور ایرانمنش برای عضویت مرکز پژوهشها نیز داوطلب شد که رای نیاورد .

کنایه سرکار خانم لری( عضو شورا شهر کرمان ) نسبت به داوطلبین شورا در مرکز پژوهشهای شورا : روزومه افراد که برای مرکز پژوهشها داوطلب شده اند خیلی مهم است امیدواریم اعضایی که داوطلب شده اند سابقه کار پژوهشی داشته باشند.
خانم لری افزود : بنده رشته اصلی تخصصی ام پژوهشگری است و در این زمینه سالها کار کرده ام اما داوطلب نمیشوم تا اعضای دیگر خدمت کنند، اما همکاری میکنم .
انتهای پیام/*

برچسب ها: شورای شهر کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار