معاون بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی خبر داد؛
معاون بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: تعداد ۱۷۲ نفر پزشک، پرستار، متخصص، مترجم، کادر اجرایی و امدادگر و نجاتگر هلال احمر به‌صورت داوطلبانه به‌مدت ۱۷ روز از تاریخ ۱۳ تا ۳۰ مهر ماه ۹۸ به زائران پیاده اربعین حسینی ارائه خدمت می‌نمایند.
کد خبر: ۷۸۲۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸ 25 September 2019

به گزارش تابناک رضوی، مصطفی ذاکر در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی کمیته امداد و نجات خراسان رضوی که با حضور نمایندگان نهادهای خدمت‌رسان به زائران پیاده اربعین حسینی برگزار شد، اظهار داشت: در ایام اربعین حسینی امسال مسئولیت ۲ درمانگاه در عمود ۱۰۹۲ و درمانگاه هتل نبا به خراسان رضوی واگذار شده است و در این راستا تعداد ۱۷۲ نفر پزشک، پرستار، متخصص، مترجم، کادر اجرایی و امدادگر و نجاتگر هلال احمر به‌صورت داوطلبانه به‌مدت ۱۷ روز از تاریخ ۱۳ تا ۳۰ مهر ماه ۹۸ به زائران پیاده اربعین حسینی ارائه خدمت می‌نمایند.

معاون بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی افزود: اطلاع‌رسانی درباره انواع کمیته‌های خدمت‌رسان و شرح وظایف آن‌ها در اربعین ۹۸ باید پررنگ‌تر باشد تا آحاد مردم بتوانند و بدانند که در صورت نیاز به خدمات باید به کدام کمیته مراجعه کنند.

در این نشست اسماعیل بهمن‌آبادی، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: هلال احمر در دو باکس داخل و خارج از کشور به زائران پیاده اربعین حسینی ارائه خدمت می‌نماید‌ و تعداد ۵۱۲ پایگاه بین شهری در محورهای مواصلاتی در آماده‌باش کامل هستند و به زائران پیاده اربعین حسینی ارائه خدمت می‌نمایند.

وی افزود: جمعیت هلال احمر خراسان رضوی سال گذشته در مرز دوغارون با ورود ۳۳ هزار نفر زائر افغان مواجه بود که از این تعداد ۱۷۶ نفر جهت درمان به پایگاه‌های ما مراجعه کردند، ۲۴۸ نفر درمان سرپایی شدند و ۷ نفر هم اعزام به بیمارستان داشتیم.

در این جلسه نمایندگان استانداری، شهرداری، تامین اجتماعی، علوم پزشکی و صداوسیما حضور داشتند و نحوه خدمت‌رسانی مجموعه خود به زائران پیاده اربعین حسینی را تشریح کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار