تابناک: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از صدور مجوز رسمی فعالیت یک سایت خبری و سه نشریه در این استان خبر داد.
کد خبر: ۷۸۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷ 17 August 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی،حسین شاکری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی  گفت : سایت خبری و اطلاع رسانی ساوه سلام به صاحب امتیازی و مدیر مسوولی محمدرضا علی زاده، هفته نامه بهرنگ با صاحب امتیازی و مدیر مسوولی محمد رجاییان، دو هفته نامه شغل آفرین و اقتصاد آینده نیز به ترتیب با صاحب امتیازی و مدیر مسوولی مجید نیک عهد و هادی دریس در نشست شورای نظارت بر مطبوعات کشور مجوز فعالیت گرفته اند.

 وی اظهار کرد: بر اساس مجوز صادر شده این نشریات و پایگاه خبری در زمینه اجتماعی، فرهنگی، هنری، علمی و فنی و اقتصادی مجاز به فعالیت هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: این نشریات و پایگاه خبری با هدف اطلاع رسانی صحیح و به موقع موضوعات خبری، تلاش برای فرهنگ سازی و ارایه فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی به مردم و همچنین دریافت، پیگیری و به نتیجه رساندن مطالبات مردم از مسوولان در قالب تولیدات تخصصی گزارش، مصاحبه ، تحلیل و خبر در سطح استان به فعالیت می پردازند.

شاکری افزود: هم اکنون 12 پایگاه خبری در استان مرکزی فعالیت دارند که از این تعداد هشت پایگاه فعالیت عمومی و سه پایگاه در حوزه تخصصی کشاورزی، مهندسی رایانه و صنعت فعالیت می کنند.

اکنون در استان مرکزی 27 فقره هفته نامه، 11 فقره دو هفته نامه، 17 فقره ماهنامه، 29 فقره فصلنامه تخصصی در زمینه شیمی، مکانیک، فرهنگی، هنری و ادبی فعالیت مطبوعاتی دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار