مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان با بیان اینکه هدف دشمنان از حذف نام شهید از کوچه ها درگیری ملت ایران است، گفت: نام شهید از هیچ کوچه ای در استان سمنان حذف نشده است.
کد خبر: ۷۸۳۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۳ 26 September 2019

حجت‌الاسلام حسن فریدون مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان، در خصوص حذف نام شهید از کوچه ها در برخی از استان ها، گفت: کوچه های استان سمنان مزین به نام شهدا است و نام شهید از هیچ کوچه ای در استان حذف نشده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان با بیان اینکه کسانی که به نام شهید حرمت شکنی می کنند، قادر به ادامه راه شهید در سبک زندگی خود و جامعه نیستند، افزود: برخی افراد شهید و شهادت را قبول نداشته و با رسیدن به مرحله خودباختگی و غرب زدگی دست به اینگونه کار ها می زنند.

فریدون با درخواست اشد مجازات برای کسانی که به ایثار و شهادت که تمام ارث و میراث این ممکلت است، بی احترامی می کنند، عنوان کرد: همانطور که  با دشمنان بیرونی برخورد می شود با این افراد که منافق صفتانه کار می کنند. شدیدا برخورد و مقابله می کنیم.

وی ادامه داد: نام و یاد شهدا در کشور همیشه زنده است و ماراه شهدا را ادامه داده و در دهن منافقین و استکبار خواهیم زد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان، با اشاره به اینکه در برخی از مناطق اشتباه و یا خطایی در رابطه با حذف نام شهید از برخی افراد پیش آمده است، اظهار کرد: درگیری دشمنان باعث می شود که از اصل نظام و تکونولوژی جهان غافل شویم و همچنین در حوزه های سیاسی و بین المللی ذهن جوانان را با مسائل حاشیه ای درگیر کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار