رئیس پلیس‌راه استان سمنان تأکید کرد:
رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه بارش باران سطح جاده‌های استان را در دو مسیر تهران-مشهد و محورهای منتهی به شمال کشور را لغزنده کرده است، گفت: رانندگان بااحتیاط بیشتری برانند.
کد خبر: ۷۹۱۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰ 26 October 2019

لغزندگی جاده‌های استان سمنان/ رانندگان بااحتیاط برانند

به گزارش تابناک سمنان: سرهنگ تقی کبیری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در دستور کار رانندگان قرار گیرد، اظهار داشت: بارش باران پاییزی سطح جاده استان سمنان را در دو مسیر به سمت مشهد مقدس و شمال کشور لغزنده کرده است.

وی با تأکید بر اینکه رانندگان در این شرایط باید بااحتیاط بیشتری برانند، تصریح کرد: فاصله طولی بین دو خودرو، رعایت سرعت مجاز و استراحت کافی در طول سفر ازجمله مسائلی است که رانندگان باید به آن توجه داشته باشند.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه مسیر منتهی به مشهد مقدس ترافیک پرحجم و روان است، افزود: با توجه به تعطیلات این هفته پیش‌بینی می‌شود تردد در محورهای مواصلاتی استان افزایش یابد.

کبیری با اشاره به اینکه رانندگان پیش از سفر از سالم بودن خودرو و شرایط آب و هوایی و وضعیت راه‌های استان سمنان اطلاعات کسب کنند، افزود: پس از دو ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت برای رانندگان ضروری است.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار