فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجستان:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجستان گفت: دشمنان نظام از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب و دستاوردهای الهی آن استفاده می‌کنند
کد خبر: ۷۹۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۵ 19 August 2015
علیرضا جنیدی در همایش پایداری از ارزش‌ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در سالن همایش‌های فرهنگیان شهرستان بجستان با اشاره به اهمیت حراست از دستاوردهای نظام و پایداری بر ارزش‌ها، اظهار کرد: اولویت دشمنان نظام اسلامی، محو و نابودی ارزش‌های معنوی و الهی جامعه است.

وی افزود: دشمنان نظام از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب و دستاوردهای الهی آن استفاده می‌کنند که نمونه آن را در حوادث اخیر و اهانت به فرماندهان و شهدای غواص عملیات کربلای 4 شاهد بودیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجستان اضافه کرد: خوشبختانه هوشیاری جوانان بسیجی و ارزشی بجستان در فضای مجازی سبب خنثی‌سازی فتنه‌جویان و زمینه برای شکل‌گیری قرارگاه مردمی امر به معروف و نهی از منکر در فضای مجازی شهرستان بجستان مهیا شد.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام محمدحسین ایزدی امام جمعه بجستان، فریضه امر به معروف و نهی از منکر را چون دژ و حصاری محکم برای اجرای سایر واجبات دینی دانست و عنوان کرد: علما و مسئولان فرهنگی شهرستان بجستان باید در ترویج این واجب الهی بیش از پیش بکوشند.

وی ادامه داد: مهم‌ترین فرمایش حضرت علی(ع) هنگام ضربت خوردن اهمیت امر به‌ معروف و نهی‌ از‌ منکر بود و از همین حیث باید در زمینه ترویج امر به معروف و نهی از منکر توجه ویژه شود.

امام جمعه بجستان در پایان بیان کرد: با استناد به آیاتی از قرآن و احادیث ائمه اطهار(ع) احیای امر‌ به‌ معروف و نهی‌ از منکر یکی از فرائض اصلی دین مبین اسلام است، طبق آیات قرآن و احادیث ائمه اطهار(ع) فریضه امر‌ به‌ معروف و نهی‌ از منکر بر هر مسلمانی واجب است و عموم مردم باید به دید یک تکلیف الهی به آن توجه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار