مدیر اجرایی مرکز افکارسنجی جهاددانشگاهی خراسان رضوی خبر داد:
مدیر اجرایی مرکز افکارسنجی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی گفت: این پیمایش عنوان طرح ملی است که موج اول آن در سال 79 و موج دوم در سال 82 به اجرا درآمده است.
کد خبر: ۷۹۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۵ 19 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی راضیه آذرنیا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح، آگاهی از نظرات و دیدگاه‌های افراد جامعه در زمینه‌های مربوط به ارزش‌ها و نگرش‌ها در سطوح ملی، استانی و شهرستانی بوده و تا سطح روستایی را نیز پوشش می‌دهد.

وی افزود: این طرح به صورت مشترک بین دو وزارتخانه، وزارت کشور(مرکز امور اجتماعی- فرهنگی و دفاتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری‌های سراسر کشور) و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی(مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های کشور) همچنین مراکز افکارسنجی دانشجویان ایران(جهاددانشگاهی- ایسپا) در سطح ملی انجام می‌شود.

آذرنیا با بیان اینکه اولین نشست این طرح به ریاست دکتر میرباقری، قائم‌مقام محترم وزیر کشور در امور اجتماعی، فرهنگی و دبیر شورای اجتماعی کشور و مجریان طرح دکتر جوادی یگانه استاد دانشگاه و رییس پژوهشگاه فرهنگ،‌ هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر غفاری استاد دانشگاه تهران و مدیران اجرایی مرکز افکارسنجی در سراسر کشور به منظور تشریح و تبیین طرح با تاکید بر شیوه‌نامه و دستورالعمل تکمیل پرسش‌نامه از طریق ویدئو کنفرانس اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه در خراسان رضوی، این طرح توسط مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) انجام خواهد شد، تصریح کرد: جلسه توجیهی این طرح با حضور 17 پرسشگر در تاریخ 27 مرداد ماه برگزار و فاز اول اجرایی آن در مشهد آغاز شد.

مدیر اجرایی مرکز افکارسنجی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی اضافه کرد: حجم نمونه در این طرح ملی580 نفر در استان خراسان است که این نمونه در چهار شهر(مشهد، بجستان، سبزوار و تایباد) و 17 روستا توزیع خواهدشد.

وی اظهار کرد: مرکز افکارسنجی جهاددانشگاهی خراسان رضوی از سال 81 تا کنون بیش از 50 طرح ملی را به انجام رسانده و با همکاری پرسشگران مجرب و آموز‌دیده و نظارت دقیق در این مهم توانسته داده‌های مفیدی را جمع‌آوری کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار