خودرو سمندی که در مسیر روستای کنگ شهرستان بینالود خراسان رضوی در حرکت بود به علت بی احتیاطی در حیاط یك مدرسه سقوط و باعث مرگ راننده و مصدومیت شدید سه سرنشین آن شد.
کد خبر: ۷۹۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۵ 19 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان بینالود در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی110و گزارشی مبنی بر تصادف جرحی در روستای کنگ بلافاصله اکیپ گشت پاسگاه نغندر و عوامل پلیس راهور به محل اعزام شدند.

سرهنگ "عباس صارمی ساداتی" افزود: مأموران با حضور در صحنه با خودرو سمندی مواجه شدند که درون حیاط یک مدرسه سقوط کرده و سرنشینان آن به شدت مصدوم شده بودند.

بلافاصله با کمک نیروهای امدادی سرنشینان خودرو خارج و به بیمارستان منتقل شدند اما راننده خودرو در اثر جراحات وارده جان خود را از دست داد.

وی علت سقوط این خودرو در حیاط مدرسه را پلکانی بودن ساختمان ها و فرم ساخت و ساز در روستای کنگ و همچنین پیچ و خم مسیرهای این روستا عنوان کرد.

وی تصریح کرد: با بررسی های کارشناسان پلیس مشخص شد خودرو سمند مشغول حرکت در محدوده روستای کنگ بوده که به علت بی احتیاطی و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه به پایین که حیاط یک مدرسه بوده است سقوط می کند.

سرهنگ صارمی در پایان خاطر نشان کرد: رعایت سرعت مطمئنه، توجه به علایم هشدار دهنده و رعایت قوانین در رانندگی به خصوص در مسیرهای كوهستانی تا حد زیادی از بروز چنین حوادثی جلوگیری خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار