با حضور وزیر ورزش و جوانان:
زورخانه امام حسن مجتبی (ع) کرمانشاه با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال توسط وزیر ورزش و جوانان امروز ۹ آبان ماه در کرمانشاه افتتاح شد.
کد خبر: ۷۹۲۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳ 31 October 2019

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک کرمانشاه، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان امروزبه همراه استاندار و جمعی از مسئولان ورزش و جواناناز خانه جوان این استان که درحال احداث است بازدید کرد.

براساس این گزارش، پروژه خانه جوان بااعتبار استانی هزینه شده ۷۲۰۰۰ میلیون ریال در ۸ طبقه با زیر بنای ۲۰۴۰متر در حال احداث واین بزرگترین خانه جوان کشوراست.

سپس باحضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، احمد صفری و شهاب نادری نمایندگان مجلس شورای اسلامیزورخانه امام حسن مجتبی(ع) را افتتاح  کرد.

 شروع پروژه زور خانه امام حسن مجتبی(ع) با مساحت ٥٥٠ متر مربع از محل اعتبارات ملي از سال ١٣٩٢ آغاز و با اعتبار ١٤ ميليارد ريال به اتمام رسیده و این دومین زورخانه دولتی  درکرمانشاه است.

گفتنی است وزیر ورزش جوانان در ادامه سفری کاری خودافتتاح دو پروژه ورزشی استخر سرپوشیده و زمین چمن مصنوعی در شهرستان ثلاث باباجانی وسفربه شهرستان قصرشیرین  و افتتاح  پروژه زورخانه شهید سردار حمدالله دکامی در برنامه یکروزه خود دارد.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار