نماینده ولی فقیه در استان سمنان:
آیت الله شاهچراغی گفت: مسئله وحدت در بین مردم در کنار رضایت مردمی از عملکرد شما دو رکن اساسی است که باید مهم شمرده شود.
کد خبر: ۷۹۳۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶ 02 November 2019

به گزارش تابناک سمنان: آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان  در دیدار مدیرکل و پرسنل پدافند غیر عامل استان سمنان با او با بیان اینکه پدافند غیر عامل در بین مردم جامعه ناشناخته است گفت: نیاز است کار شما و عملکرد‌های شما بیشتر برای مردم بازگو شود.

او با بیان اینکه کار شما منحصر به دشمن خارجی نیست افزود: همه تهدیداتی که در جامعه دیده نمی‌شود در حوزه کاری شما جای گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: مَثَل کار شما در جامعه مَثَل تقوا در دین است و این یعنی پدافند غیر عامری کاری برای جلوگیری از خطرات و تهدیدات قبل از به وقوع پیوستن است که کاری ارزشمند است.

آیت الله شاهچراغی بیان کرد: مسئله وحدت در بین مردم در کنار رضایت مردمی از عملکرد شما دو رکن اساسی است که باید مهم شمرده شود.
نماینده، ولی فقیه در استان سمنان افزود: خط ولایت اصلی‌ترین راه برای رسیدن به سعادت است و همه عملکرد شما در دستگاه مربوطه باید در این راه همانند گذشته قرار گیرد.

ایرج کارخایی مدیر کل پدافند غیرعامل استان سمنان گفت: ۳۵۰ عنوان برنامه ویژه هفته پدافند غیرعامل با همکاری دستگاه‌های اجرایی در استان اجرا می‌شود.

او افزود: اجرای ۵۰ رزمایش پدافند غیرعامل در نقاط مختلف استان سمنان در این هفته برنامه‌ریزی شد.

کارخایی به ضرورت شناخت جامعه و افزایش مشارکت مردمی در پدافند غیرعامل اشاره و بیان کرد: گفتمان‌سازی پدافند غیرعامل به‌منظور افزایش شناخت و مشارک مردم در بخش‌های مختلف باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان تصریح کرد: فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی در جامعه برای ایجاد یک باور عمومی که پدافند غیرعامل یک ضرورت است، از اهداف برنامه‌های این هفته است.

او با اشاره به تغییر ماهیت تهدید‌های دشمنان، خاطرنشان کرد: این تهدید‌ها از عامل نظامی به رویکرد‌های علمی و فناورانه تغییر ماهیت داد که مقابله با آن‌ها نیازمند راهبرد‌های پژوهشی است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان یادآور شد: مهم‌ترین تهدید پدافند غیرعامل در استان با توجه به استقرار سمنان در چهارراه ارتباطی غرب به شرق و شمال به جنوب کشور، محور واردات و صادرات کالا و مهاجرت پرندگان، از نوع تهدید زیستی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار