مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: امنیت و اقتدار کشور در حدی است که این اغتشاشات جزیی نمی‌تواند به آن لطمه بزند
کد خبر: ۷۹۹۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰ 24 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان استان،   حجت الاسلام شمس‌الله جلیلیان امروز (سوم آذر) در مراسم راهپیمایی کرمانشاهیان در محکومیت اغتشاشات اخیر، با اشاره به حضور دشمن‌شکن مردم با بصیرت کرمانشاه در این راهپیمایی، گفت: حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی با وجود مشکلاتی که دارند، نشان از آگاهی، بصیرت و دشمن شناسی آنان دارد.

جلیلیان افزود: امروز اقشار مختلف مردم کرمانشاه به راهپیمایی آمدند تا به آمریکا، اسرائیل، سلطنت‌طلب‌ها و منافقین کوردل که دل به خرابکاری جزیی عده‌ای اراذل و اوباش بسته بودند، بگویند که همواره پشتیبان نظام هستند و این اغتشاشات جزیی نمی‌تواند به کشور ضربه بزند.

مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: دشمنان این مرز و بوم در جریان اعتراضات آرام مردم، برای رسیدن به اهداف شوم خود به تجهیز اغتشاشگران مشغول شدند، اما باید بدانند مردم در صحنه‌های مختلف همراه نظام هستند و دست از انقلابشان نمی‌کشند.

او صف مردم را از اغتشاشگران جدا دانست و تاکید کرد: اگر عده‌ای از افراد جاهل شیشه‌ای شکستند و خرابکاری کردند، از مردم نیستند.

جلیلیان با اشاره به امنیت و اقتدار کنونی کشور، گفت: امنیت و اقتدار کنونی کشور در حدی است که حوادث اینچنینی نخواهد توانست به آن لطمه بزند.

او در ادامه اشاره‌ای هم به برخورد مقام معظم رهبری با موضوع اصلاح قیمت بنزین داشت و افزود: برخورد حکیمانه ایشان در جریان اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت و افزایش قیمت بنزین باعث شد تا مردم وظیفه خود را متوجه شده و به میدان بیایند.

او با تاکید بر اینکه بیانات مقام معظم رهبری توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد و باعث شد مردم صفشان را از اغتشاشگران جدا کنند، گفت: مردم انقلابی در سایه اشارات مقام معظم رهبری وظیفه خود را دانسته و صف خود را از اشرار جدا کردند و همین باعث شد تا فتنه دشمنان بار دیگر در نطفه خفه شود.

این مسئول در ادامه با تاکید بر اینکه ابهام زدایی درسی از درس‌های مدیریتی مولای متقیان امام علی (ع) است، گفت: مسئولین باید قبل از اجرای این طرح مردم را در جریان گذاشته و با آماده سازی فضا نسبت به اجرایی کردن آن اقدام می‌کردند.

جلیلیان با بیان اینکه بنا شده سود اجرای این طرح سر سفره مردمی بیاید که از مشکلات معیشتی رنج می‌برند، گفت: مسئولین باید برای تحقق این امر تلاش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار