آثار تولیدی شبکه استانی سیمای خراسان رضوی در دهمین جشنواره ملی رضوی خوش درخشید.
کد خبر: ۸۰۳۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴ 21 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای خراسان رضوی، در اختتامیه جشنواره تولیدات تلویزیونی رضوی(تله فیلم و نماهنگ) فیلم‌های فرشته، فرزانه و فضل بن شاذان از تولیدات سیمای خراسان رضوی 50 درصد جوایز را از آن خود کردند.

« فیلم فرشته » به کارگردانی حسن آخوند پور به عنوان بهترین فیلم با کسب رتبه اول جشنواره جایزه ویژه هیئت داوران، تندیس و دیپلم افتخار جشنواره را از آن خود کرد. در این بخش فیلم « شهری که نمی‌خوابد » نیز حائز همین رتبه شد.

جایزه ویژه هیئت داوران برای بهترین تصویربرداری به داوود رحمانی برای فیلم فرشته و برای بهترین بازیگری به خانم روشنک سه قلعه گی به خاطر ایفای نقش روان در فیلم های فرشته و فرزانه اهداء شد.

در بخش فیلمنامه نیز بهترین فیلم نامه به فیلم « ستاره شرق » ( فضل بن شاذان ) اهداء شد و در این بخش فیلم نامه شهری که نمی خوابد نیز حائز همین رتبه شد.

علاوه بر اینها نماهنگ جمشید مجددی کارگردان بازنشسته صدا وسیمای خراسان رضوی رتبه برتر جشنواره را از آن خود کرد.

در این جشنواره 34 اثر شامل 9 تله فیلم و 25 نماهنگ از سراسر کشور داوری شده بود.

مستند « من یک دانش آموز هستم » از رادیو دری مرکز خراسان رضوی جایزه ویژه بهترین برنامه مستند جشنواره فیلم اتحاد را از آن خود کرد.

بنا به رأی هیئت داوران لوح افتخار و جایزه ویژه بهترین برنامه مستند ششمین جشنواره بین المللی فیلم اتحاد در بخش آثار رادیویی به برنامه « من یک دانش آموز هستم » به کارگردانی خانم منصوره افضلی از رادیو دری برون مرزی مرکز خراسان رضوی اهداء شد.

موضوع این مستند رادیویی در زمینه مشکلات دانش آموزان دختر افغانی برای ادامه تحصیل است.

رادیو دری با ارسال 4 اثر در بخش‌های خبری، ترکیبی(اثرکنکاش با موضوع بررسی رویدادها و تحولات یمن)، مستند و آثار ویژه رادیویی، به بخش نیمه نهایی راه یافت و در پایان با درخشش اثر خانم افضلی بهترین جایزه مستند را از آن خود کرد.

آثار منتخب ششمین دوره جشنواره تولیدات اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی همزمان با هشتمین اجلاس مجمع عمومی این اتحادیه برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار