مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر از افتتاح، آغاز به کار و یا تکمیل شبکه گازرسانی در 47 روستای این استان همزمان با هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۸۰۵۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳ 22 August 2015
غلام‌عباس حسینی صبح امروز در نشست با خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دولت، اظهار داشت: در هفته دولت امسال، شبکه گازرسانی در سه شهر بوشهر، برازجان و گناوه با اعتبار 115 هزار و 934 میلیون ریال تکمیل و زمینه برخورداری 14 هزار خانوار شهری از نعمت گاز در مناطق یاد شده فراهم می‌گردد.

وی در ادامه بیان داشت: همچنین همزمان با این هفته، شهر آباد به عنوان سی و سومین شهر و روستای پرک به عنوان صد و پنجاهمین روستای استان بوشهر با اعتباری معادل 32 هزار و 560 میلیون ریال به شبکه سراسری گاز متصل شده و یک‌هزار 643 خانوار در این دو شهر و روستا قادر به استفاده از گاز می‌شوند.

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر همچنین اضافه کرد: عملیات آغاز به کار گازرسانی به 46 روستای دیگر در اقصی نقاط استان با اعتبار 262 هزار و 900 میلیون ریال  و با پیش‌بینی بهره‌‌مندی 4 هزار 855 خانوار روستایی از گاز طبیعی اجرا می‌شود.

 حسینی ادامه داد: عملیات اجرایی گازرسانی به سه شهر کوهستانی و صعب‌العبور کلمه، تنگ ارم و بوشکان نیز با هزینه 78 هزار و 808 میلیون ریال در فاز نخست آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین گازرسانی به  10 واحد صنعتی از جمله گازرسانی به کارخانه سیمان مند دشتی، دو ایستگاه CNG در شهرستان‌های بوشهر و دیلم و نیز هفت واحد تولیدی صنعتی در استان همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار