سرمربی تیم پدیده:
سرمربی تیم پدیده با بیان اینکه شایسته این پیروزی بودیم، گفت: باید برای استفاده از موقعیت‌های آخر تمرین بیشتری داشته باشیم.
کد خبر: ۸۰۵۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶ 22 August 2015
محمدرضا مهاجری در نشست خبری بعد از دیدار پدیده و تراکتورسازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم پدیده همراه بود، اظهار کرد: شایسته این پیروزی بودیم و خدا را شکر توانستیم نتیجه خوبی را به دست بیاوریم.

وی افزود: ما در چند بازی گذشته نمایش خوبی داشتیم اما متاسفانه موفق به کسب نتیجه نمی‌شدیم، در این بازی تمام تلاشمان را کردیم تا نتیجه را به دست آوریم.

مهاجری خاطر نشان کرد: همواره تمام تلاشمان خود را برای جذب تماشاگران انجام می‌دهیم اما از صدا و سیمای استان گلایه دارم، چراکه مانور خوبی در روی تیم‌های مشهدی انجام نمی‌دهد تا تماشاگران از عملکرد ما آگاه باشند و تلاش ما را باور کنند.

سرمربی تیم پدیده بیان کرد: با تدبیر و تلاش به نتیجه رسیدیم امیدواریم با همین تلاش و همین عملکرد شرایط بهتری را در ادامه فصل رقم بزنیم.

وی تصریح کرد: هدفگذاری ما برای رسیدن به ثبات است، باور دارم با جوانان تیمم می‌توانم شرایط خوبی را برای پدیده به وجود بیاورم.

مهاجری با بیان اینکه بازیکنانم احتیاج به زمان بیشتری برای شناخت لیگ دارند، گفت: پدیده هنوز تیم کاملی نیست اما اگر بتوانیم نتیجه بازی بعدی را کسب کنیم، فرصتی 20 روزه داریم تا شرایط و هماهنگی خوبی را برای تیم به وجود بیاوریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار