معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمانشاه، از راه‌اندازی ۴۳ شعب ویژه انتخاباتی در سطح استان خبر داد و گفت: کاندیدا‌ها و طرفداران آن‌ها توجه کنند که ارزش‌ها در سایه تبلیغات انتخاباتی زیر پا گذاشته نشود.
کد خبر: ۸۰۷۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 19 December 2019

به گزارش خبرگزاری  تابناک کرمانشاه  به نقل از فارس،بهمن مرادی‌فر ، با تاکید بر قانون‌مدار بودن داوطلبان یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: فضای انتخابات باید لطیف و به دور از هرگونه تخریب همدیگر باشد.

وی خطاب به داوطلبانی که صلاحیت آن‌ها احراز نشده، گفت: این به معنی ناصالح بودن شخص نیست، بنا بر بررسی‌های تشخیص داده شده این فرد برای نمایندگی مجلس مناسب نیست و در منصبی دیگر شایستگی خدمتگذار به مردم را دارد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمانشاه، از این دسته از داوطلبان خواست، به قانون احترام بگذارند و از فرافکنی و جوسازی علیه شخصیت‌های حقیقی و حقوقی بپرهیزند.

وی در ادامه، راه‌اندازی هرگونه کارناوال و کاروان تبلیغاتی را در سطح شهرهای استان ممنوع اعلام کرد و گفت: نامزدها در زمان مقرر تبلیغات خود را آغاز کنند.

مرادی‌فر تصریح کرد: کاندیداها و طرفداران آن‌ها توجه کنند که ارزش‌ها در سایه تبلیغات انتخاباتی زیر پا گذاشته نشود و از دادن وعده‌های واهی به مردم خودداری کنند.

وی از کاندیداها خواست با تبلیغات خود زیبایی شهر را مخدوش نکنند و گفت: کاندیداها موظف هستند در جاهای مشخص در سطح شهر تبلیغات داشته باشند و هر کاندیدا در هر منطقه شهرداری فقط می‌تواند یک ستاد انتخاباتی داشته باشد.

مرادی‌فر از راه‌اندازی 43 شعب ویژه انتخاباتی در سطح استان خبر داد و افزود: در مواردی که نیازمند به شکایت شاکی است، باید نامزد متضرر از جرم ریالخودش بیاید اعلام شکایت کند و در مواردی که جنبه عمومی دارد با اعلام پلیس فتا و نهادهای امنیتی، دادستان‌ها ورود پیدا می‌کنند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار