مختار صیدی در گفتگو با تابناک:
رئیس هیئت کبدی استان کرمانشاه گفت: تیم کبدی کرمانشاه سال گذشته در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور به مقام قهرمانی رسید و توانست مجوز حضور در لیگ برتر را کسب و اکنون کرمانشاه با یک تیم در لیگ برتر کبدی مردان حضور دارد.
کد خبر: ۸۰۷۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 23 December 2019

مختار صیدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: رقابت های لیگ برتر کبدی از ۲۸ آذر ماه شروع شده است.


وی خاطر نشان کرد:لیگ برتر کبدی از پنج شنبه گذشته ۲۸ آذر ماه برگزار و کرمانشاه در اولین دیدار خود در برابر تیم خراسان رضوی توانست با نتیجه ی ۳۸ بر ۳۲ به پیروزی برسد و در دیدار دوم با تیم فجر ساری با نتیجه ۳۲ بر ۲۸ با اختلاف ۴ امتیاز نتیجه را واگذار کرد. 

 رئیس هیئت کبدی استان کرمانشاه افزود: این رقابت ها چهارشنبه ها و پنج شنبه ها با حضور ۸ تیم لیگ برتر به میزبانی تهران برگزار می شود.

صیدی در ادامه در خصوص نتایج بازی تصریح کرد:با توجه به اینکه کبدی رشته سنگینی است و انجام دو بازی در یک روز فشار زیادی بر ورزشکاران وارد می کند، برگزاری این دو بازی در یک روز بود از علت های اصلی شکست در مقابل فجر ساری بود .

وی در پایان گفت: کرمانشاه تنها استانی است که تمام بازیکنانش بومی هستند این در حالی است در کشور ۱۵ لژیونر داریم که در تمام تیم های لیگ پخش شدند و تنها استانی که تیم را بومی ساختن کرمانشاه است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار