مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: این نهاد از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان به عنوان دستگاه برتر و تاثیرگذار در امر ریشه کنی بیسوادی و ارتقای سطح سواد استان شناخته شده است.
کد خبر: ۸۱۰۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 31 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: در سال جاری۷۷۳ مددجوی ۱۰ تا ۴۹ ساله فاقد سواد در استان شناسایی شده اند.

محسن رخصی با بیان اینکه از این تعداد ۷۳۴ نفر برای فراگیری سواد به نهضت سواد آموزی معرفی شدند، افزود: ۲۴۶ نفر از مددجویان معرفی شده به نهضت سواد آموزی موفق به طی کردن دوره و دریافت کارنامه قبولی شدند.

وی با یادآوری اینکه امسال همچنین ۵۱ نفر از مددجویان این نهاد نیز به عنوان آموزش یار به نهضت سواد آموزی معرفی شدند، تاکید کرد: این آموزش یاران به منظور سوادآموزی افراد فاقد سواد و محو بیسوادی با اداره آموزش و پرورش همکاری کرده اند.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه عنوان کرد: امسال کمیته امداد از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان به عنوان دستگاه برتر و تاثیرگذار شناخته شده است.

محسن رخصی تصریح کرد: این عنوان به منظور تاثیرگذاری کمیته امداد در امر ریشه کنی بیسوادی و ارتقای سطح سواد استان اعطا شده است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار