رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مشهد
آیت الله هاشمی رفسنجانی در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: مهمترین خواسته کنونی‌ام این است که ان شاءالله مسئله توافق به نتیجه خوبی برسد، مشکلات کشور حل شود و مردم بتوانند زندگی بهتری داشته باشند.
کد خبر: ۸۱۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰ 23 August 2015
با استقبال رسمی استاندار خراسان رضوی، اعضای شورای تامین، قائم مقام تولیت آستانقدس رضوی و برخی مدیران دستگاه های اجرایی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام وارد مشهد شد.


 
آیت الله هاشمی رفسنجانی، در بدو ورود به فرودگاه بین المللی شهید هاشمی مشهد از سوی مهندس مهدی عزیزیان؛ قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، رشیدیان؛ استاندار خراسان رضوی، جمعی از معاونین و مدیران آستان قدس رضوی و هم چنین مدیران استانی مورد استقبال قرار گرفت.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اولین و مهمترین هدف سفر خود را زیارت بارگاه منور رضوی عنوان و تاکید کرد: زیارت مضجع نورانی حضرت رضا (ع) جزو آرزوهای همه شیعیان است.

وی افزود: همچنین در این سفر بعضی از دوستانمان را می بینیم و نکاتی که در طول سال به ذهنمان رسیده را با دوستان به ویژه آیت الله واعظ طبسی و آقای استاندار مطرح می کنیم.

آیت الله هاشمی رفسنجانی در پاسخ به این سوال که مهم ترین خواسته تان از امام رضا (ع) در دهه کرامت چیست؟ گفت: چیزهای زیادی از حضرت رضا(ع) می خواهم، اما مهمترین خواسته کنونی ام این است که ان شاءالله مسئله توافق به نتیجه خوبی برسد، مشکلات کشور حل شود و مردم بتوانند زندگی بهتری داشته باشند.
آیت الله هاشمی همچنین در بدو ورود، در پایون دولت فرودگاه بین المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد،  نخستین هدف از سفرش را زیارت بارگاه منور رضوی اعلام کرد. 
 وی افزود: دیدار با تولیت آستانقدس رضوی، مدیران استان و دوستان از دیگر اهداف این سفر می باشد.  
گفتنی است؛ رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مدت اقامت خود در مشهد ضمن زیارت بارگاه مطهر حضرت امام رضا (ع) با جمعی از علما، طلاب، روحانیون، نخبگان دانشگاهی و اعضای تشکل های سیاسی استان دیدار خواهد داشت.




ورود آیت الله هاشمی رفسنجانی به مشهد مقدس

ورود آیت الله هاشمی رفسنجانی به مشهد مقدس

منابع : پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی و پورتال استانداری خراسان رضوی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار