رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام؛
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام به اخذ مجوز دومین دستگاه آنژیوگرافی برای استقرار در بیمارستان شهید مصطفی خمینی اشاره کرد و گفت: کارهای مربوط به این دستگاه تشخیصی درمانی از سوی دانشگاه انجام شده و در روزهای آینده وارد استان خواهد شد و ان شاءالله با تکمیل بخش در حال احداث آنژیوگرافی، در مدار خدمت به مردم شریف استان قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۸۱۲۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵ 09 January 2020

 به گزارش تابناک ایلام، محمد کریمیان ضمن تسلیت شهادت مظلومانه سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش اظهار داشت: ترور ناجوانمردانه این شخصیت بزرگ توسط دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی، واقعه‌ای دردناک و تلخ برای همه مردم بود.

وی ادامه داد: اگرچه یک شخصیت بزرگ و تاثیرگذار را از دسنت دادیم اما شهادت ایشان هم باعث همدلی و همبستگی تمام مردم ایران اسلامی و حتی کشورهای اسلامی و محور مقاومت شد که ترس و واهمه دشمنان را به دنبال داشته است.

وی خاطرنشان کرد: پاسخ کوبنده موشکی و تلافی جویانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه‌های نظامی آمریکایی در کشور عراق، دل‌های مغموم و ناراحت مردم و مسلمانان را زدود و خوشحالی و تحسین مردم را به دنبال داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر ازتلاش‌هاوخدمات مسئولان و کارکنان دانشگاه درجهت خدمت مردم استان اظهار کرد: خدمات بهداشتی درمانی جزو اولین و محوری‌ترین نیازهای اولیه جامعه هستند که با تلاش و اهتمام همکاران خوشبختانه رضایتمندی مردم در این عرصه حاصل شده است.

وی افزود: اگر چه در حال حاضر به واسطه تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی به کشور، در سخت‌ترین شرایط کمبود اعتبار قرار گرفته‌ایم اما مجموعه دانشگاه با روحیه خدمتگزاری در راه تحقق اهداف طرح تحول نظام سلامت در استان تلاش می‌کنند.

کریمیان همچنین به اخذ مجوز دومین دستگاه آنژیوگرافی برای استقرار در بیمارستان شهید مصطفی خمینی اشاره کرد و گفت: کارهای مربوط به این دستگاه تشخیصی درمانی از سوی دانشگاه انجام شده و در روزهای آینده وارد استان خواهد شد و ان شاءالله با تکمیل بخش در حال احداث آنژیوگرافی، در مدار خدمت به مردم شریف استان قرار خواهد گرفت./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار