مدیرکل هواشناسی خراسان رضوی خبر داد:
مدیرکل هواشناسی خراسان رضوی از بارش‌های شدید و گسترده باران از عصر امروز تا اواخر وقت چهارشنبه در مشهد و چند نقطه خراسان رضوی خبرداد.
کد خبر: ۸۱۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۱ 23 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی مجید حبیبی‌نوخندان در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: در روزهای منتهی به ولادت باسعادت ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، دمای هوای مشهد مقدس در گرمترین ساعات روز یکشنبه 30، دوشنبه 32، سه‌شنبه 33 و چهارشنبه 31 درجه سانتیگراد ‌و در خنکترین ساعات روز یکشنبه 17، دوشنبه 19، سه‌شنبه 19 و چهارشنبه 17 درجه سانتیگراد خواهد بود.

وی افزود: بارندگی‌هایی را عصر امروز و فردا در نواحی غربی و شمال غربی استان و در شهرستان‌های درگز، قوچان، جوین، جغتای، سبزوار و نیشابور خواهیم داشت.

مدیرکل هواشناسی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مشهد مقدس در روز سه‌شنبه بارش باران را به صورت گسترده خواهد داشت و حجم بارش‌های استان در این روز به نسبت روزهای قبل‌ افزایش دارد، اما برای روز چهارشنبه در مشهد بارش نداریم، هرچند که ابرناکی وجود دارد و بارش‌های سایر شهرستان‌های استان هم تا انتهای این روز خاتمه می‌یابد.

حبیبی‌نوخندان تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته در میان مراکز استان‌ها اهواز با 47 درجه سانتیگراد گرمترین مرکز استان و شهرکرد با 10 درجه سانتیگراد خنکترین مرکز استان بودند و مشهد با حداکثر دمای 30 درجه سانتیگراد و حداقل دمای 17 درجه سانتیگراد در میان 31 مرکز استان در جایگاه بیست و سوم گرمترین مرکز استان و در جایگاه چهاردهم خنکترین مرکز استان قرار گرفته است.

وی تأکید کرد: به مسافرانی از منطقه شمال کشور به سمت مشهد می‌آیند توصیه می‌کنیم که به دلیل بارش‌های شدیدی که طی روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه در این منطقه از کشور داریم به هیچ وجه در حاشیه رودخانه‌ها اسکان نداشته باشند و از توقف در مناطق سیل‌خیز مانند محدوده جنگل گلستان هم به شدت پرهیز کنند.

مدیرکل هواشناسی خراسان رضوی عنوان کرد: طی روزهای آینده وزش باد نسبتاً شدیدی را در سطح خراسان رضوی و جاده‌های منتهی به مشهد داریم که این وزش در نواحی جنوبی استان گاهی شدید و همراه با گردوخاک خواهد بود و به رانندگان توصیه می‌کنیم که ضمن رانندگی با احتیاط به توصیه‌های کارشناسان هواشناسی توجه کنند تا به سلامت به مقصد خود برسند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار