کد خبر: ۸۱۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۰ 24 August 2015

به گزارش"تابناک یزد"، رحمت‌الله مهابادی در مراسم بدرقه نخستین گروه از حجاج حج تمتع سال 94، گفت: امروز 6 پرواز در مجموعه فرودگاه‌‌های کشور حجاج را به کشور عربستان سعودی منتقل می‌کنند و پروازهای زائرین مدینه قبل تا 11 شهریور ماه ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی فرودگاه‌های کشور، با بیان اینکه 455 کاروان از 19 فرودگاه کشور در قالب 233 پرواز توسط شرکت‌های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران 64 هزار زائر حج تمتع را به عربستان منتقل می‌کند، گفت: از 12 شهریور پروازهای مدینه بعد آغاز می‌شود و تا 26 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه پروازهای برگشت از 6 مهرماه با 218 پرواز آغاز می‌شود، گفت: در روز 25 مهر ماه زمانی که چهارصد و چهل و یکمین پرواز به زمین بنشیند دیگر حاجی ایرانی در عربستان حضور نخواهد داشت و تمام زائران به کشورمان برگشته‌اند.

مهابادی ادامه داد:‌ امسال بیشتری زائر از فرودگاه امام خمینی (ره) با تعداد 19 هزار و 900 زائر و با 73 پرواز به عربستان اعزام می‌شوند.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی فرودگاه‌های کشور ادامه داد: همچنین امسال کمترین زائر از فرودگاه اردبیل با تعداد 460 نفر در قالب 2 پرواز به حج تمتع اعزام می‌شوند.

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار