کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: تا روز سه‌شنبه شاهد استقرار هوایی سرد و یخبندان به‌خصوص در نواحی سردسیر استان خواهیم بود.
کد خبر: ۸۱۹۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 02 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،شهناز حق‌پرست، در خصوص آخرین شرایط جوی استان، اظهار داشت: هوای استان تا اواسط وقت روز جمعه صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و افزایش ابر خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه ادامه داد: این شرایط در روز سه‌شنبه و پنجشنبه ممکن است در پاره‌ای از نقاط از نواحی شمالی شرق استان با رگبار خفیف و موقت برف و باران همراه باشد.

وی با بیان اینکه تا روز سه‌شنبه شاهد استقرار هوایی سرد و یخبندان به‌خصوص در نواحی سردسیر استان خواهیم بود، افزود: از روز چهارشنبه تا پایان هفته دمای هوا در نقاط مختلف استان روند افزایشی و هوا گرم‌تر خواهد شد.

وی از ورود سامانه بارشی به جو استان خبر داد و گفت: سامانه بارشی از اواخر وقت روز جمعه جو منطقه را تحت تاثیر قرار می‌دهد و شرایط را برای بارندگی در سطح استان فراهم می‌کند.

حق‌پرست تصریح کرد: طی 24 ساعت گذشته دمای هوای کرمانشاه بین حداقل چهار درجه زیر صفر و حداکثر پنج درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده در این بازده زمانی سومار با بیشینه دمای 16 درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان و بخش کوزران با کمینه دمای 9 درجه سانتی‌گراد زیر صفر به عنوان سردترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده است.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار