سید رضا صالحی امیری در گفتگو با تابناک:
رئیس کمیته ملی المپیک کشور گفت: کرمانشاه با وجود بحران هایی چون زلزله و سیل در مسیر توسعه به صورت جدی گام بر می دارد و برای رسیدن به قله های توسعه نیازمند انسجام، وفاق و کارآمدی هستیم.
کد خبر: ۸۲۱۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 09 February 2020
سید رضا صالحی امیری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: امروز در معیت استاندار سخت کوش کرمانشاه چند طرح ورزشی مهم را افتتاح کردیم. اتفاق قابل توجهی که در این استان شکل گرفت و کار نو و جدیدی است ورود خیرین ورزشی است.

وی افزود: خیرین ورزشی تحت عنوان ورزشیاران به ساخت اماکن ورزشی اقدام می کنند از افتتاح های امروز می توان به افتتاح ساخت و افتتاح 15 زمین چمن مصنوعی در مناطق محروم و کم برخوردار استان کرمانشاه اشاره کرد.

این مسئول با بیان اینکه افتتاح استخر در یک مجتمع بزرگ 5 هزار واحدی، پروژه مهم و خطیری است خاطر نشان کرد: در جلسه شورای اداری استان گزارش بسیار خوبی از پیشرفت های کار در حوزه زلزله ارائه شد.


رئیس کمیته ملی المپیک کشور تصریح کرد: استان کرمانشاه همزمان با پیگیری بحران و چالش هایی که از زلزله باقی مانده در مسیر توسعه حرکت می کند.
در اشتغال، توسعه صنعت، و در توسعه های حوزه اشتغال قدم های موثری برداشته شده.


صالحی امیری تاکید کرد: من از همه مدیران خصوصا مدیران ستادی و در رأسش استاندار تشکر کردم و معتقدم ما برای رسیدن به قله های توسعه نیازمند انسجام و وفاق و کار آمدی هستیم.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار