ایمان شمسایی که پیش از این در خبرگزاری مهر سابقه فعالیت داشته است، به‌عنوان سردبیر روزنامه قدس منصوب و معارفه شد.
کد خبر: ۸۲۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱ 24 August 2015
در مراسم امروز، ایمان شمسایی که پیش از این مدیرکل اخبار داخلی خبرگزاری مهر بود، به‌عنوان سردبیر روزنامه قدس منصوب و معارفه شد.

پیش از این، حمزه واقعی، مدیرمسئول و سردبیر روزنامه قدس بود که رضا خوراکیان چندی پیش به‌عنوان مدیر مسئول جدید جایگزین وی شد.

رضا خوراکیان مدیر مسئول روزنامه قدس در این مراسم اظهار داشت: روزنامه قدس روزنامه‌ای متعلق به امام رضا(ع) است و هدف اصلی آن ترویج فرهنگ اسلامی، سبک زندگی اسلامی با تکیه به فرهنگ رضوی است.

وی تصریح کرد: در روز قیامت آنچه سبب حسرت انسان می‌شود نشست و برخاستی است که نامی از اهل بیت(ع) در آن نباشد.

مدیر مسئول روزنامه قدس با اشاره به وجوه تمایز روزنامه قدس با سایر رسانه‌ها خاطرنشان کرد: خدمات این مجموعه منتسب به نام حضرت رضا (ع) است و این موضوع سبب سخت تر شدن خبرنگاران و دست اندرکاران این مجموعه می‌شود.

خوراکیان افزود: کارکنان این مجموعه باید در حضور قلب و رضای خدا به اعمال ولی نعمتشان امام رضا (ع) توجه داشته باشند.

سردبیر جدید روزنامه قدس نیز در ادامه این مراسم گفت: خدمت در روزنامه قدس یکی از عنایات ویژه امام رضا (ع) است.

ایمان شمسایی با اشاره به منتسب بودن روزنامه قدس به حضرت امام رضا (ع) اظهار داشت: کار کردن در این رسانه در واقع خدمت زیر سایه الطاف امام مهربانی‌ها است.

سردبیری ماهنامه بیداری اسلامی، مدیر مسئول و سردبیری سایت خبری تحلیلی شهر، سابقه حضور در ایرنا، همشهری، جام جم، کتاب هفته، سروش مدیریت ارتباطات و رسانه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مدیریت بین‌الملل بنیاد دایره المعارف اسلامی بخشی از سوابق کاری ایمان شمسایی است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
شما چه جور رسانه ای هستید که هنوز نمی دانید حمزه واقعی به شهادت شناسنامه روزنامه در دوران او، تنها مدیرعامل قدس بود و ... هیچگاه از سوی هیئت نظارت بر مطبوعات به عنوان مدیرمسئول قدس پذیرفته نشد و به همین دلیل شهریور سال گذشته به دادگاه مطبوعات رفت. همچنین در مدت حضور او در قدس این روزنامه سردبیر نداشت تنها معاون سردبیر داشت. جایگزین وی هم هنوز از سوی هیئت نظارت بر مطبوعات تأیید صلاحیت نشده که از با عنوان مدیرمسئول یاد می کنید و همچنان در شناسنامه روزنامه عنوان مدیرعامل خودنمایی می کند پیش از اسمش.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار