رئیس شورای فرهنگ عمومی قوچان:
رئیس شورای فرهنگ عمومی قوچان با انتقاد از اینکه این شهرستان از نظر فرهنگی در حد ضعیفی قرار دارد، گفت: ستاد نماز جمعه این شهرستان از نظر فیزیکی بسیار ضعیف و در حد صفر است.
کد خبر: ۸۲۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲ 24 August 2015
حجت‌الاسلام سیدکاظم طباطبایی در دیدار با اعضای شورای اداری و مسئولان قوچان به مناسبت فرارسیدن هفته دولت در سالن جلسات دفتر امام جمعه این شهرستان اظهار کرد: عدالت‌محوری یکی از وظایف مسئولان نظام اسلامی به شمار می‌آید که باید در تمامی امور و برنامه‌ها به این موضوع توجه داشته باشند زیرا اگر عدالت اساس شود تصمیم‌گیری گروهی و فامیلی نمی‌تواند به کارها خدشه‌ای وارد کند.

وی با تأکید بر این موضوع که ائمه اطهار (ع) نیز عدالت را امری مهم تلقی می‌کردند، گفت: مسئولان باید مسئولیت‌پذیر بوده و خیرخواه مردم و مدافع حقوق آنها و خود ناظری بر عملکرد خویش باشند.

امام جمعه قوچان با بیان اینکه مسئولان می‌توانند با ساده‌زیستی سطح زندگی خود را ساده‌تر کنند، بیان کرد: درست نیست برای یک همایش یا مراسم ریخت و پاش و هزینه‌ها و تشریفات زیادی انجام شود زیرا مردم درباره ما قضاوت می‌کنند.

وی با تأکید بر این موضوع که ما در نظام اسلامی و الهی زندگی کرده و باید از فرمایشات ولی‌فقیه که در رأس نظام قرار گرفته تبعیت داشته باشیم، یادآور شد: دولت نباید به هیچ وجه تخریب و تضعیف شود و مردم باید مشکلات پیش‌ روی دولت را نیز ببینند.

طباطبایی با یادآوری این مطلب که مسئولان قوچان با یکدیگر دوست بوده و جنگ و دعوایی ندارند، تصریح کرد: باید برای جلب اعتماد مردم تلاش زیادی صورت گیرد و امروز به لطف خدا دعواهای جناحی در این شهرستان به حداقل رسیده است.

وی با گلایه از اینکه از نظر فرهنگی این شهرستان در وضعیت ضعیفی قرار داشته و با وجود استعدادهای فراوان برنامه‌ریزی منسجمی در این حوزه صورت نگرفته است، تأکید کرد: گزارشات ناراحت‌کننده‌ای از نظر اخلاقی شنیده می‌شود و ستاد نماز جمعه این شهرستان از نظر فیزیکی بسیار ضعیف و در حد صفر است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی قوچان با بیان اینکه باید مصوبات این شورا جدی گرفته شده و به آن عمل شود، خاطرنشان کرد: کسی مخالف شادی و نشاط مردم نبوده اما با جلساتی که سبب فساد می‌شود مخالفیم و باید همه به صورت همزبان مصوبات شورای فرهنگ عمومی را حمایت کنند.

وی با تأکید بر این موضوع که در انتخابات آتی مسئولان باید بی‌طرف بوده و به جای دفاع از حقوق فرد، گروه یا جناحی از حقوق مردم دفاع کنند، اظهار کرد: من به هیچ گروهی وابسته نبوده و ورود نخواهم کرد و هرگونه وابستگی به هر گروهی را تکذیب می کنم و در آینده نیز در انتخابات هر کس را مردم انتخاب کنند نماینده من نیز خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار