مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی:
مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی اظهار کرد: در دهه کرامت اطلاع رسانی به زائران غیرایرانی حرم مطهر رضوی با حضور مترجمان به چهار زبان زنده دنیا ارائه می‌شود.
کد خبر: ۸۲۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵ 24 August 2015

به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از ستاد خبری جشن‌های میلاد رضوی، سید محمد جواد هاشمی‌نژاد با اشاره به اینکه برنامه‌های ویژه زائران غیر ایرانی در دهه کرامت شامل بخش‌های مختلفی نظیر راهنمای زائر، سخنرانی، پاسخگویی و کلاس‌های آموزشی است، اظهار داشت: در این ایام راهنمایی و خدمت به زائران غیر ایرانی به صورت 24 ساعته و با استفاده از مترجمان ارائه می‌شود.

مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی افزود: یکی از وظایف‌ این اداره اطلاع‌رسانی از طریق چاپ بنر، بروشور، تولید فیلم و تبلیغات محیطی در صحن‌های حرم رضوی به 4 زبان انگلیسی، اردو، آذری و عربی است که در این ایام به صورت ویژه ارائه می‌شود.

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه 4 هزار بسته پستی به مشترک غیرایرانی و ایرانیان مقیم کشورهای دیگر در پنج قاره دنیا به مناسبت دهه کرامت ارسال می‌شود، ادامه داد: ارسال پستی بیش از هزار و 100 بسته فرهنگی به 16 زبان به مراکز فرهنگی و برگزاری 20 مسابقه فرهنگی با موضوع سبک زندگی رضوی با عنوان «النفحات الرضویه» از جمله برنامه‌هایی است که این مدیریت به زائران غیر ایرانی ارائه می‌کند.

وی با اشاره به چاپ کتاب «سیره عملی امام رضا(ع)» برای اردوزبانان در شمارگان 20 هزار جلد بیان کرد: چاپ متن کامل سخنرانی نوروزی مقام معظم رهبری در قالب کتاب با عنوان «بهار در بهار» به زبان‌های عربی، انگلیسی، اردو و آذری و انتشار ویژه‌نامه دهه کرامت مجله ژرفای آفتاب به زبان اردو، عربی و آذری از دیگر تولیداتی است که این اداره به این گروه از زائران عرضه می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار