وقوع یک مورد نقض حریم ریلی در ایستگاه هفت تیر مشهد؛
سخنگوی شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد گفت:در مسیر تردد قطارشهری و در حریم ریلی در ساعت۲۰ و ۴۰ دقیقه از ایستگاه هفت تیر به سمت صدف فردی که از پل عابر پیاده استفاده نکرده بود با بدنه واگن قطارشهری برخورد کرد که سبب فوت وی شد.
کد خبر: ۸۲۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰ 24 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی میثم زارع در گفت‌وگو با تسنیم در ارتباط با شایعه نقص فنی در سیستم حمل و نقل ریلی قطارشهری مشهد اظهار داشت: فردی که ناقض حریم ریلی قطارشهری در ما بین ایستگاه هفت تیر و صدف شده است دقیقا در زیر پل عابر پیاده اقدام به این عمل اشتباه کرد که به دلیل عدم نور کافی در محل و با وجود توقف اضطراری راهبر قطارشهری با بدنه کناری واگن قطارشهری برخورد کرد و در محل جان باخت.

سخنگوی شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد افزود: در مسیر تردد قطارشهری و در حریم ریلی در ساعت20 و 40 دقیقه از ایستگاه هفت تیر به سمت صدف فردی که از پل عابر پیاده استفاده نکرده بود و از نرده‌های حریم ریل عبور کرده بود با بدنه واگن قطارشهری برخورد کرد که سبب فوت وی شد.

وی تصریح کرد: این مرد حدودا 30 ساله با هویتی مجهول با اقدام خود سبب تاخیر در سرویس‌دهی قطارشهری شد و هیچگونه نقص فنی در سیستم حمل و نقل قطارشهری مشهد را شامل نمی‌شد.

زارع بیان کرد: به محض وقوع حادثه، سرویس‌دهی قطارشهری به منظور ایمنی مسافران متوقف و تخلیه مسافری صورت گرفت تا پس از رفع موضوع، سرویس‌دهی مجددا آغاز شود که با بررسی صحنه توسط قاضی کشیک، نیروهای انتظامی، نیروهای امدادی و مسوولان شرکت بهره‌برداری قطارشهری این موضوع صورت گرفت و به تمامی مسافرین حاضر در ایستگاه‌ها و قطارشهری بلیط جبرانی اهدا شد.

وی گفت: تحقیقات تکمیلی توسط نیروی انتظامی به شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد ابلاغ خواهد شد و توسط پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد در دسترس تمامی رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار