کد خبر: ۸۲۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴ 25 August 2015


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان از آبرسانی به 37 هزار خانوار روستایی این استان در هفته دولت جاری خبر داد.
خبرگزاری فارس: آبرسانی به 37 هزار خانوار روستایی گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، محمدعلی فرامینی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح چاه آب شرب سایت روستای ترشایه این شهرستان با اشاره به سه رویکرد شرکت آب و فاضلاب روستایی اظهار کرد: تامین آب شرب روستایی نخستین رویکرد شرکت مذکور است.

وی تامین آب جبرانی برای روستاهای تنش‌دار را دومین رویکرد شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان عنوان کرد و افزود: تامین آب شرب بهداشتی برای تامین سلامت روستاییان از دیگر رویکردهای شرکت مذکور است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان از آبرسانی به 139 روستای این استان از دهه فجر سال گذشته تا هفته دولت جاری خبر داد و گفت: 786 کیلومتر برای آبرسانی به روستاهای مذکور لوله‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه 3 هزار مترمکعب مخزن برای آبرسانی به روستاهای مذکور انجام شده است، تصریح کرد: 37 هزار خانوار روستایی از آب شرب بهداشتی در گیلان بهره‌مند شدند.

فرامینی هفته دولت را نمادی از تلاش دولتمردان و خدمتگزاران نظام به مردم دانست و خاطرنشان کرد: در هفته دولت جاری طرح آبرسانی به 139 روستای گیلان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گفته وی، طرح آبرسانی در بخش‌های تامین آب آشامیدنی روستاهای فاقد آب شرب، ارتقای کیفیت و اصلاح و بازسازی شبکه‌های آبرسانی است که در شهرستان‌های گیلان انجام می‌شود.

مدیر عامل آبفار گیلان یادآور شد: با بهره‌برداری از پروژه‌های هفته دولت جاری تعداد 102 هزار نفر در قالب 38 هزار خانوار از نعمت آب شرب مناسب و مطلوب برخوردار می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار