یک مقام قضایی در استان کرمان هشدار داد:
سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب بردسیر گفت:به محتکران ، اخلال گران در عرضه کالاهای پزشکی و مواد ضدعفونی کننده و افرادی که از طریق فضای مجازی سعی در ایجاد اضطراب و تنش آفرینی در میان مردم را دارند رحم نخواهیم کرد و به شدت برخورد قضایی صورت خواهد پذیرفت.
کد خبر: ۸۲۸۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲ 05 March 2020

به گزارش «تابناک کرمان»؛ افشین صالحی سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر شامگاه گذشته در جمع خبرنگاران اظهار کرد:به لحاظ هماهنگی های بیشتر جهت مقابله با ویروس کرونا ضمن تقدیر از کادر پزشکی و درمانی شهرستان بردسیر ، تیم اطلاعاتی ، عملیاتی ، نظارتی با محوریت دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر متشکل از جانشین دادستان ، رئیس مرکز بهداشت ، سازمان اطلاعات سپاه ، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و پلیس فتا و اداره نظارت بر اماکن تشکیل گردیده است و نظارت در سطح شهرستان به نحو مستمر انجام داده می شود.

وی گفت:در این رابطه چنانچه مردم مواردی را مشاهده نمودند به دبیر خانه این تیم در پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان بردسیر گزارش نمایند .

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر افزود:در راستای پیشگیری از شیوع این ویروس در سطح زندان، شعبه اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر جهت تسریع در فرآیند مرخصی زندانیان واجد شرایط در دو شیفت کاری فعال می باشند.

صالحی عنوان کرد:دفاع جانانه از حقوق مردم را رسالت خود می دانیم وظیفه ما ایجاد امید در مردم برای حل مشکلات است و همه تلاش را به کار خواهیم بست هیچ فردی نا امید از دستگاه قضا برنگردد و ملجا و پناه مردم خواهیم بود و در مبارزه با فساد هیچ خط قرمزی نخواهیم داشت.

وی تصریح کرد:در شهرستان بردسیر از اندیشه های فعال و‌ پویا برای تحول در دادسرا استقبال خواهیم کرد
سرپرست دادسرای بردسیر در بخش دیگری از سخنان خود گفت:در خصوص انتخابات فصل الخطاب برای همه می بایست قانون باشد ، اما متاسفانه برخی از رسانه های غیر رسمی در فضای مجازی با بد اخلاقی ، افترا و ارائه مطالب خلاف واقع ناخواسته در جبهه دشمن قلم می زنند .

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر بیان کرد:رسانه ها باید جریان ساز باشند نه اینکه اسیر جریانات انحرافی گردند و به دنبال ایجاد تنش و جو بدبینی نسبت به جامعه در میان مردم باشند .

وی ادامه داد:چنانچه اشخاص ، احزاب یا جناح های سیاسی در خصوص انتخابات اعتراضی دارند ضمن رعایت منش اخلاق گرا صرفا از راه های قانونی اقدام نمایند. زیرا چنانچه موردی غیر از مجاری قانونی مشاهده گردد به عنوان مدعی العموم ورود خواهیم کرد و افراد خاطی تحت تعقیب قرار خواهند گرفت و اجازه نخواهیم داد اعتماد مردم خدشه دار گردد.

صالحی اذعان کرد: از مردم تقاضا داریم اخبار را از مراجع و رسانه های رسمی پیگیری نمایند.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار