فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه گفت: گروه‌های جهادی حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت علاوه بر ضدعفونی محلات در زمینه شناسایی افراد مشکوک به کرونا و معرفی آن‌ها به حوزه درمانی فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۸۳۰۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰ 12 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،سعید بهشتی‌راد ، اظهار داشت: قرارگاه زیست محیطی مقابله با کرونا با مشارکت بسیجیان کرمانشاهی روزانه محلات مختلف کرمانشاه را ضدعفونی می‌کنند.

وی ادامه داد: ضدعفونی محله‌های مختلف کرمانشاه از حدود 20 روز پیش با همکاری گروه‌های جهادی حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت در قرارگاه زیست محیطی مقابله با کرونا آغاز شده و همچنان تا پایان این بحران ادامه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه افزود: گروه‌های جهادی حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت هر روز به صورت منسجم و سازمان یافته یک محله از کرمانشاه را علاوه بر اینکه هر حوزه‌ محله خود را انجام می‌دهد، گندزدایی می‌کنند.

وی اضافه کرد: در محلات صعب‌العبود و آسیب‌پذیر که عمدتا کوچه‌ها آن‌ها قابلیت ورود خودرو سبک و سنگین را ندارد از تیم‌های موتورسوار و پیاده استفاده می‌کنیم.

بهشتی‌راد سپاه پاسداران را خادم مردم توصیف کرد و گفت: همگام با مردم هستیم و برای اینکه شهروندان آسیب کمتری ببینند، گندزدایی تمامی محلات را انجام می‌دهیم.

این مسؤول گفت: قرارگاه زیست محیطی مقابله با کرونا علاوه بر ضدعفونی محلات در زمینه شناسایی افراد مشکوک به کرونا و معرفی آن‌ها به حوزه درمانی فعالیت می‌کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار