در رويداد مزبورتمامي شركت هاي استارتاپ و صاحبان ايده در كل كشور مي توانند شركت نمايند و ايده هاي خود را در حوزه مديريت مصرف برق ارائه نمايند.
کد خبر: ۸۳۰۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۱ 13 March 2020
حال که همگی محبور به استراحت اجباری در خانه های خود هستیم، می توانیم از این فرصت برای ایده پردازی در زمینه مدیریت مصرف برق استفاده کنیم و در صورت تایید ایده، بتوانیم مقداری هم درآمد کسب کنیم.

به گزارش تابناک اردبیل، روز گذشته شرکت توانیر خبری منتشر کرد که در آن با اشاره مستقیم به شرایط کرونایی کشور، از مردم خواسته شده بود تا در خانه های خود بمانند اما برای چگونگی مدیریت مصرف برق فکر کنند و اگر ایده جدیدی دارند آن را به آدرسی که در متن خبر بود ارسال کنند تا در صورت پذیرفته شدن از حمایت مالی صنعت برق برخودار شوند.

این پیشنهاد توانیر اگرچه مربوط به مشهد بود، اما هیچ محدودیتی برای شرکت هموطنان در سراسر کشور در رویدادی که نام آن را " رویداد ايده تا اجرا در حوزه مديريت مصرف برق " گذاشته اند، وجود ندارد.

در این خبر آمده بود: رويداد ايده تا اجرا در حوزه مديريت مصرف برق در بستر فضاي مجازي و به صورت غير حضور با همكاري معاونت علمي و فن آوري رياست جمهوري و شركت توانيز و به همت شركت توزيع نيروي برق شهرستان مشهد و همكاري مركز شتاب ايده اجرا مي شود.

در رويداد مزبورتمامي شركت هاي استارتاپ و صاحبان ايده در كل كشور مي توانند شركت نمايند و ايده هاي خود را در حوزه مديريت مصرف برق ارائه نمايند. بديهي است پس از ارزيابي و مطابق نظر هيأت داوران، كه كارشناس خبره صنعت توزيع برق خواهند بود ، ايده هايي كه بتوانند به طرح هاي اجرايي در راستاي تحقق اهداف موردنظر رويداد برسند ، انتخاب و به جهت اجرايي شدن آن از حمايت هاي مالي رويداد برخوردار خواهند شد.

لازم به توضيح است : اين رويداد بسيار با اهميت بوده و با توجه به اينكه اكثر شهروندان محترم به لحاظ رعايت توصيه هاي پزشكي در منزل حضور دارند فرصت بسيار خوبي براي ايده پردازي و تفكر لازم در جهت ارائه روش هاي نوين مديريت مصرف برق، خواهد بود.

ضمناً: شركت هاي استارت آپ مي توانند براي ثبت ايده هاي خود به سايت www.meedc.ir يا www.IDEAACC.ir مراجعه نمايند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار