استاندار اردبیل با تاکید بر ضرورت برنامه‌ریزی برای توسعه توریسم مذهبی تصریح کرد: در استان اردبیل زمینه لازم برای این امر فراهم است.
کد خبر: ۸۳۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۳ 25 August 2015
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، مجید خدابخش، استاندار اردبیل، دیروز دوم شهریورماه در جمع خبرنگاران با تأکید بر ضرورت برنامه‌ریزی در زمینه توریسم درمانی بیان کرد: با توجه به اینکه استان اردبیل استان مذهبی و قرآنی است، برنامه‌یزی در جهت توسعه توریسم مذهبی یک ضرورت است .
وی تصریح کرد: در راستای تامین زیرساخت¬های توریسم مذهبی جمعی از مسئولان و متخصصین امر به کشور ترکیه سفر نمودند که استقبال این کشور از این سفر و علاقمندی علویان این کشور به شیخ صفی و دیگر علما و مکان‌های مذهبی استان ایجاب می‌کند که فعالیت در زمینه توریسم مذهبی باید توسعه یابد.
استاندار اردبیل میزبانی مسابقات بین‌المللی قرآنی و مذهبی را بهترین فرصت برای استان اردبیل در جهت توسعه توریسم مذهبی عنوان کرد و بیان نمود: از میزبانی مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان جهان در استان استقبال می‌کنیم.
خدابخش در ادامه به برگزاری جلسات هم‌اندیشی فرهنگی در استان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه مسائل فرهنگی در استان دارای متولیان زیادی است در همین راستا با حضور منتخبین فرهنگی استان از تمام اقشار جلسات هم‌اندیش فرهنگی هر دو هفته یکبار در استان برگزار و مسائل و مشکلات فرهنگی مورد بررسی قرار می‌گیرد که تاکنون 20 جلسه برگزار شده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
یاشاسین اردبیل
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار