رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: بیمارستان جامع زنان در ایلام تا دهه فجر امسال تکمیل و راه اندازی می شود.
کد خبر: ۸۳۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۳ 26 August 2015
دکتر علی دل پیشه گفت: این دانشگاه در حال تکمیل، تجهیز، مناسب سازی و بهسازی بیمارستان آیت الله طالقانی شهر ایلام و تبدیل این مرکز درمانی به بیمارستان جامع زنان است.
وی افزود: تاکنون برای تجهیز و تکمیل این بیمارستان 20 میلیارد ریال هزینه شده و با توجه به رایزنی و مکاتباتی که با وزارت بهداشت صورت گرفته 10 میلیارد ریال دیگر برای ادامه روند تجهیز و تکمیل این بیمارستان هزینه می شود.
دل پیشه یادآور شد: در بیمارستان مخصوص زنان بخش هایی چون مراقبت های ویژه نوزدان، زایمان، جراحی و داخلی زنان، آزمایشگاه، رادیولوژی، اتاق عمل در نظر گرفته شده و بخش های موجود در بیمارستان های شهید مصطفی خمینی و امام خمینی (ره) همچون زایشگاه، مراقبت ویژه نوزادان و جراحی زنان به بیمارستان جدید منتقل می شود.
وی با بیان اینکه همه پرسنل و نیروهای این بیمارستان را زنان تشکیل می دهند، هدف از راه اندازی این بیمارستان را ایجاد فضایی آرام و متناسب با نیاز بانوان بیمار اعلام کرد.
دل پیشه تاکید کرد: بخش های مختلف بیمارستان آیت الله طالقانی همچون خون و سرطان، سوختگی، سوانح و سایر بخش ها به بیمارستان های دیگر ایلام منتقل می شود ضمن اینکه برای بیماران اعصاب و روان نیز جایگاه خاصی در نظر گرفته شده است.
چندی پیش وزیر بهداشت خواستار راه اندازی بیمارستان های مختص بانوان در سراسر کشور شده بود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار