مدیر روابط عمومی بیمارستان روانپزشکی رازی از چندین مورد ابتلا به کرونا در این بیمارستان خبر داد.
کد خبر: ۸۳۱۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۷ 17 March 2020

رضا طهرانی‌زاده مدیر روابط عمومی بیمارستان روانپزشکی رازی واقع در امین‌آباد در ارتباط با شیوع کرونا ویروس در بیمارستان روانپزشکی رازی گفت: متاسفانه بیمارستان ما نیز چند مورد مبتلا به ویروس کرونا دارد. طبیعتا یک بیمارستان با ۱۰۰۰ بیمار و ۱۱۵۰ پرسنل حتما از شیوع چنین ویروسی متاثر می‌شود. 

طهرانی‌زاده گفت: ایجاد بخش‌هایی ویژه برای نگهداری افراد مشکوک به منظور جلوگیری از انتشار ویروس از جمله تمهیداتی است که ما در بیمارستان رازی در نظر گرفته‌ایم. البته اگر افراد مشکوک یا مبتلا باشند، در بیمارستان رازی باقی نمی‌مانند و آن‌ها را به بیمارستان‌‌های معین منتقل می‌کنیم.

وی افزود: طبق پروتکل وزارت بهداشت و همانگونه که در بیمارستان‌های دیگر روال است، ملاقات بیماران تا اطلاع‌ ثانوی ممنوع است. توصیه می‌کنیم خانواده‌ها برای ملاقات با بیماران اصرار نکنند، ماندن آن‌ها در خانه برای جامعه، خودشان و بیماران بهتر است و سلامت آن‌ها را تضمین می‌کند. 

طهرانی‌زاده گفت: مضاف بر تمهیدات دیگر، مرخصی بیماران از بیمارستان را به حداقل رسانده‌ایم. بیماران صبر می‌کنند تا درمان آن‌ها کاملا انجام شود و پس از گذران دوره درمان مربوط به اعصاب و روان، بیمارستان را ترک کنند. ورود و خروج به بیمارستان امنیت بیماران را کاهش می‌دهد./ایلنا

اتتانت پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار