2 عضو يک باند خطرناک زورگيري که با شگرد اسکان ارزان قيمت و غذاي رايگان مسافران را به «لانه وحشت» مي کشاندند و اموال آن ها را مي ربودند در حالي با تلاش ماموران تجسس کلانتري شهيد آستانه پرست مشهد دستگير شدند که تحقيقات پليسي براي به دام انداختن ديگر اعضاي فراري اين باند همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۸۳۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۴ 27 August 2015
ماموران انتظامي در اداره مبارزه با زورگيري هاي خشن در مشهد به سرنخ هايي دست يافتند که نشان مي داد زن و مرد جواني در اماکن تردد مسافران پرسه مي زنند و افرادي که به دنبال محلي براي اسکان ارزان قيمت هستند را شناسايي مي کنند. آنان سپس طعمه خود را به بهانه در اختيار قرار دادن محل اسکان ارزان قيمت با غذاي رايگان به پاتوق خلافکاران مي کشانند و در آن جا 2 تن ديگر از همدستانشان که به انتظار ورود مسافر نشسته اند، به وي حمله ور شده و اموالش را زورگيري مي کنند.

در حالي که بررسي هاي پليس درباره اين باند زورگيري ادامه داشت، پيرمرد 73 ساله اي که در چنگ زورگيران گرفتار شده بود با مراجعه به ماموران کلانتري شهيد آستانه پرست پرده از ماجراي مشابهي برداشت. او گفت: زن و مرد جواني که حدود 28 و 31 ساله بودند به بهانه تهيه اسکان ارزان قيمت با غذاي رايگان مرا اطراف ميدان طبرسي به خيابان گاز کشاندند اما در آن جا 2 نفر ديگر به من حمله کردند با ايراد ضرب و جرح و کتک کاري مبلغ 8 ميليون وجه نقد و 2 گوشي تلفن همراهم را ربودند.

بنابراين گزارش و با توجه به مشخصاتي که مالباخته در اختيار پليس گذاشت، بلافاصله نيروهاي تجسس وارد عمل شدند و با هماهنگي مقام قضايي پاتوق خلافکاران را بازرسي کردند. در اين مکان اموال شاکي کشف و 2 عضو باند زورگيري دستگير شدند. اين در حالي است که تحقيقات براي دستگيري ديگر اعضاي اين باند خطرناک ادامه دارد.
سجادپور-خراسان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار