رئیس اداره مخابرات کاشمر از افتتاح و بهره‌برداری از 10 طرح مخابراتی همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۳۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۳ 27 August 2015
جواد بیجندی در آئین افتتاح 10 طرح مخابراتی در مرکز تلفن آزادگان کاشمر اظهار داشت: توسعه پورت تلفن ثابت در روستای فرح‌آباد و مرکز تلفن مدرس با 935 میلیون ریال هزینه، توسعه ADSL در شهر ریوش، مرکز شهید مدرس، و روستاهای کسرینه و فرح‌آباد باد با 765 میلیون و 700 هزار ریال هزینه، احداث سایت 3G در مراکز شهید مدرس و آزادگان و خیابان‌های دادگستری و گلستان با 20 میلیارد ریال هزینه از جمله این طرح‌هاست.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 62 هزار و 244 تلفن منصوبه در شهرستان کاشمر وجود دارد گفت: از این تعداد 58 هزار و 780 تلفن مشغول بکار است.

رئیس اداره مخابرات کاشمر با تأکید بر اینکه ضریب نفوذ تلفن ثابت در شهرستان 37.4، در مرکز شهرستان 47.1 و در روستا 26.7 است خاطر نشان کرد: تعداد تلفن همراه در سطح شهرستان 4 هزار و ضریب نفوذ آن 28.7 است.

در ادامه این مراسم نیز فرماندار کاشمر با تقدیر از تلاش‌ها و خدمات انجام شده مجموعه مخابرات این شهرستان گفت: امروز جهان دهکده کوچک ارتباطی است و باید همواره تلاش کنیم از این دهکده عقب نمانیم.

مهدی فروزان با بیان اینکه موضوع اطلاع‌رسانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است خاطر نشان کرد: خوشبختانه امروز به پشتوانه تلاش جوانان و مهندسین و منویات رهبر معظم انقلاب کشور ما جزو کشورهای در حل توسعه است.

فرماندار کاشمر همچنین از عنوان کلمه همراه اول برای تلفن همراه انتقاد کرد و یادآور شد: تلفن همراه یک وسیله جاسوسی است که همیشه در کنار انسان است؛ لذا انتظار داریم مجموعه مخابرات تدبیری در این زمینه برای جایگزین کردن کلمه همراه اول بیندیشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار