در جلسه شورای اداری کاشمر مطرح شد
فرماندار کاشمر از کاهش 23 میلیارد ریالی اعتبارات ماده 180 این شهرستان نسبت به سال گذشته انتقاد کرد.
کد خبر: ۸۳۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۸ 27 August 2015
مهدی فروزان در جلسه شورای اداری شهرستان کاشمر که با حضور مدیران دستگاه‌های دولتی در مجتمع فرهنگی هنری سرو کاشمر برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه تمام سعی و تلاش دولت آزاد گذاشتن خبرنگاران برای انتقال اخبار است انتظار داریم از تیترهای تفرقه‌انگیزی که سبب بروز مشکل می‌شود، خودداری کنند.

وی با بیان اینکه برخی تیترها در نشریات محلی تنها سبب ایجاد مشکل و نگرانی می‌شود و به هیچ عنوان زیبنده نیست افزود: خبرنگاران نباید با انتخاب تیترها زمینه نفاق و تفرقه را در جامعه ایجاد کنند.

فرماندار کاشمر با اشاره به اینکه اعتبارات ماده 180 امسال با 23 میلیارد ریال کاهش نسبت به سال گذشته به شهرستان ابلاغ شده است خاطر نشان کرد: از نماینده مردم در مجلس درخواست داریم که این اعتباری که حق شهرستان است را پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران نقش مهم و کلیدی در زمینه توسعه و پیشرفت شهرستان در بخش‌های مختلف دارند، یادآور شد: اگر اعتبارات ماده 180 به طور مستقیم در اختیار شهرستان قرار گیرد می‌توان آن را در کمیته برنامه‌ریزی بر اساس اولویت و نیاز شهرستان توزیع کرد؛ این در حالی است که اعتبارات امسال با سرفصل‌های مشخص به شهرستان اعلام شده است.

فروزان، بهره‌برداری از 51 پروژه با 220 میلیارد ریال در هفته دولت را در راستای تلاش و همراهی مسئولان و‌ کارکنان ادارات و نهادهای مختلف در سطح شهرستان عنوان کرد و تصریح کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های مستمر نماینده مردم کاشمر خواسته دیرینه مردم بخش کوهسرخ محقق شده است؛ به طوری که گاز به ورودی شهر ریوش رسیده است و به زودی مردم شهر ریوش و روستاهای مکی، علی‌آباد و بختیار از نعمت آن برخوردار می‌شوند.

در پایان این جلسه با اهدای لوح تقدیر و جوایزی از 40 کارمند نمونه در سطح ادارات و نهادهای کاشمر تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار