رئیس آموزش و پرورش شهرستان خمینی شهر گفت: شهریه مدارس بازگردانده نمی شود، اما هزینه سرویس مدارس تا ۱۵ اسفند سال گذشته محاسبه و پس از آن باید برگردانده شود.
کد خبر: ۸۴۴۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۲ 02 May 2020

ابراهیم باقری در حاشیه آیین نکوداشت هفته معلم، اظهار کرد: امروز در خمینی شهر برنامه نکوداشت مقام معلم از طریق ویدئو کنفرانس همزمان برای بیش از دو هزار نفر از معلمان شهرستان خمینی شهر اجرا شد.

وی به جایگاه مقام معلم در احادیث و روایات اشاره کرد و افزود: این روزها در کنار مدافعان سلامت، معلمان نیز تلاش کردند و ایثارگرانه آموزش را به خانه ها بردند. هر چند که مدارس به صورت ظاهری تعطیل بود، اما آموزش تعطیل نبود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان خمینی شهر در مورد میزان تدریس دروس در فضای مجازی، تصری کرد: معلمان چند برابر قبل کار کردند تا بتوانند دانش آموزان را به کلاس ها برسانند. محتوای کتب درسی به صورت کامل تدریس شده و اگر مقداری از برخی دروس باقی مانده باشد تدریس می‌شود.

باقری با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد دانش آموزان خمینی شهری آموزش ها را دریافت کرده اند، گفت: به مردم اطمینان می دهیم آن دسته از دانش آموزانی که از فضای مجازی محروم بوده اند و  نتوانسته اند از کلاس ها استفاده کنند، نگران نباشند. به مرور زمان با تمهیدات آموزش و پرورش این آموزش ها به آنها خواهد رسید.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار